וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני השיקה את מכשיר הדגל שלה בישראל האקספריה Z2

צחי הופמן

8.6.2014 / 18:55

ה-Z2 כולל מעבד 4 ליבות במהירות 2.3 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801 של קוואלקום, 3 ג'יגה זיכרון, סוללה בהספק של 3,200 מיליאמפר ותמיכה ברשתות דור 4. המצלמה כוללת חיישן עם 20.7 מגה פיקסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת סוני השיקה את סמארטפון הדגל שלה - אקספריה Z2, "רק" 3 חודשים לאחר מועד ההשקה המקורי שלו, בדומה לעיכובים אחרים בעולם, שנבעו מבעיות ייצור.

האקספריה Z2 הוא ממשיכו של ה-Z1 המוצלח, שהושק בישראל לפני כ-5 חודשים. מהתרשמות ראשונה של "גלובס", בתערוכת הסלולר בברצלונה בחודש פברואר, הסמארטפון החדש מציע מסך מוצלח מאוד עם גוונים מאוד רווים בגודל 5.2 אינץ', אולם הוא מרגיש מעט כבד, משקל של 158 גרם ועובי של 8.2 מ"מ.

ה-Z2 מציע מצלמה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל, כולל צילום וידיאו באיכות גבוהה מאוד ברזולוציית 4K. סוני גם שיפרה את יישום הצילום הפנימי המאפשר להלביש אלמנטים מצויירים על אנשים. למשל, כובע, שפם או דינוזואור לצד האדם. עכשיו ניתן להוסיף אלמנטים זזים, כמו דמות ספיידרמן שיורדת מהתקרה או דינוזאור המסתובב בתמונה.

מלבד עמידות נגד מים, ה-Z2 גם כולל תכונה המאפשרת באמצעות אוזניות מיוחדות של החברה, לקבל בידוד אקטיבי נגד רעשים חיצוניים. ה-Z2 כולל מעבד 4 ליבות במהירות 2.3 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801 של קוואלקום, 3 ג'יגה זיכרון, סוללה בהספק של 3,200 מיליאמפר ותמיכה ברשתות דור 4.

ה-Z2 של סוני מושק בזמן מאוד לא טוב מבחינתה, מכיוון שבתקופה האחרונה החלו שמועות על ה-Z3 שאמור להיות מוכרז בחודש ספטמבר הקרוב בתערוכת IFA בברלין. לא ברור איך הצרכנים יתמודדו עם רכישה של סמארטפון דגל, שבעוד מספר חודשים כבר אמור להגיע דגם שיחליפו. כמו כן, שוק הסלולר נמצא כרגע בתקופה עמוסה: HTC וסמסונג כבר השיקו את מכשירי הדגל שלהם וה-G3 של LG יגיע לישראל בתחילת חודש יולי, יהיה מעניין לראות איך הייבואנית - ברס אלקטרה תתמודד עם המצב הזה.

מחירו הרשמי של ה-Z2 כולל אוזניות לביטול רעשים של סוני עומד על 3,500 שקל, כאשר הגלקסי S5 נמכר דרך הייבואן סאני ב-3,560 שקל וה-One M8 דרך הייבואן טאץ' גרופ ב-3,540 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully