וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד2 תאפשר שימוש באשראי באמצעות לאומי קארד

מגמת השימוש באשראי על חשבון המזומן מגיעה לזירת הלוחות באינטרנט. יד2 ולאומי קארד יאפשרו תשלומים מאובטחים עד סכום של 5,000 שקלים

שיתוף פעולה חדש בין אתר יד2 לחברת לאומי קארד יאפשר תשלום בכרטיסי אשראי בעסקאות יד שנייה. השירות החדש, שייקרא yad2pay, יאפשר תשלום בסכומים של 100-5,000 שקלים. התשלום יעשה בצורה מאובטחת, ללא חשיפת פרטי כרטיס האשראי או חשבון הבנק של הצדדים בעסקה.

כיום, המסחר בין אנשים פרטיים בזירת הלוחות המקוונים מתבצע בעיקר באמצעות עסקאות מזומן, שימוש באתרי תשלום חיצוניים או העברה בנקאית המחייבת חשיפת פרטי שני הצדדים. שירות yad2pay יאפשר לרוכשים באפליקציית יד2 במובייל לשלם עבור העסקה באמצעות מגוון כרטיסי אשראי, עם אישור מיידי לתשלום והעברה ישירה לחשבון הבנק של המוכר. עבור הרוכש מדובר בעסקה בכרטיס אשראי לכל דבר, כך שהחיוב בפועל מתבצע ביום חיוב הכרטיס. מעבר לנוחות ואבטחת המידע, יוכלו הרוכשים לראשונה לפרוס את סכום העסקה באמצעות תשלומים (עד 6 תשלומים ללא ריבית).

מנכ"ל לאומי קארד חגי הלר אמר כי "השת"פ שאנו משיקים היום מסמן צעד נוסף במגמה המתרחבת של מעבר מעסקאות מזומן לתשלום בכרטיסי אשראי. המעבר הדרמטי, שכבר נתן אותותיו בענפים רבים שאופיינו על ידי תשלום במזומן – בהם מוניות, חניונים ושירותים ממשלתיים שונים - מגיע כעת גם אל זירת הלוחות המקוונים. אנו מעריכים ששירות yad2pay יפתח את המסחר ביד שנייה לעסקאות גדולות יותר ויוסיף למעגל הקונים והמוכרים מיד שנייה משתמשים נוספים".

"אנחנו שמחים להשיק כלי משמעותי לשיפור יכולת הסחר בין קונה למוכר" אמר יבין גיל-מור, מנכ"ל יד2, "מדובר בשת"פ חשוב, שבבסיסו מהלך חדשני שאנו מאמינים שייתן ערך מוסף ללקוחות. שוק מוצרי היד השנייה הראה גידול של 20% בשנתיים האחרונות ואנו מאמינים כי הוא יוסיף ויגדל. כחלק מהאג'נדה שלנו לחינוך השוק לצרכנות נבונה ולמכירה ורכישה של מוצרים מיד שנייה, אנו מאמינים שמדובר במוצר טוב ובשירות חשוב לצרכנים. רבים נמנעים מלבצע עסקאות בשווי כספי גבוה, בשל חוסר הנוחות הכרוך בהליך הקנייה וחוסר הביטחון הנלווה לרכישה במזומן. ישנם לא מעט קונים ומוכרים אשר יעדיפו לבצע את העסקה דווקא בפלטפורמה של תשלום באשראי, שהיא קלה, נוחה ומאובטחת יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • יד2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully