וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: חברות מעדיפות להתרחב בשוק המקומי

הסקר של חברת Regus נערך בקרב כ-20,000 מנהלים ברחבי העולם. "מרחב עבודה גמיש מאפשר להם להגיב במהירות לשווקים ולשינויים"

עסקים ברחבי העולם מתמקדים יותר בהתרחבות בשוק המקומי, מאשר צמיחה בשווקים זרים, כך עולה מסקר שערכה חברת Regus, המספקת פתרונות משרדיים לעסקים. במחקר, שכלל חוות דעת של יותר מ-20,000 מנהלים בכירים ובעלי עסקים ב-95 מדינות, נמצא כי בעוד שלפני שנתיים הקדישו רוב החברות את זמנן בהתרחבות בחו"ל, כיום 42% מהחברות צומחות בזכות התרחבות בשוק המקומי.

עוד עולה מהסקר כי 51% מהעסקים שגדלו והתרחבו לאחרונה חשים שקיימת התרחבות בשוק המקומי. הנשאלים הצביעו על כך שהשפעות הצמיחה המקומית המהירה זולגות עד לרמת הצרכן וגורמות להפחתת ההסתמכות על צמיחת הייצוא- מגמה המייצבת את הכלכלה העולמית. 17% מהעסקים בעולם לעומת זאת, ציינו כי הם עדיין חווים צמיחה באמצעות התרחבות בחו"ל אך בעקבות כך הם עומדים בפני אתגרים משמעותיים כמו שכירת צוות איכותי, חוסר ידע מקומי וקשרים, גישה למרחבים וסביבות עבודה וחוסר מידע בשוק.

ממצאים נוספים העולים מהסקר הם כי 15% מהעסקים מדווחים כי הם נוטים לייצא למדינות סמוכות ורק 9% מהעסקים מתמקדים בייצוא לצד השני של העולם. 45% מהחברות מדווחות כי הקמת רשת החלוקה היא המכשול העיקרי להתרחבות בשווקים זרים.

מנכ"לית Regus ישראל נורית פרנקו אומרת כי "בין אם עסקים מתרחבים בשווקים בארצם שלהם או בחו"ל, הם מסתמכים על שורה של גורמי מפתח. הם צריכים גישה למידע אמין ומעודכן בשוק שמתעדכן מעכשיו לעכשיו, לרשת האינטרנט ולקבל גישה קלה למספר אפשרויות בהן ניתן להתמקם. בנוסף לצרכים אלה, מרחב עבודה גמיש מאפשר להם להגיב במהירות לשווקים ולשינויים ולשמור על ההון הכספי פנוי להשקעה בצמיחה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully