וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש למטרופולין: "זה הזמן ללמוד סינית"

חברת מטרופולין יוצאת בקמפיין חדש לעידוד נסיעה באוטובוסים באזור השרון. הקמפיין מדגיש את נוחות הנסיעה באוטובוס המאפשרת ניצול הזמן לעיסוק בדברים אחרים

חברת התחבורה הציבורית מטרופולין עולה בימים אלו בקמפיין מדיה ופרסום נרחב באזור השרון. הקמפיין, בעלות של כחצי מיליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום ברזני לוי וטל פלוסקר מחברת "KISS MARKETING", ויתמקד במסר: "זמן טוב לנסוע באוטובוס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסר יודגש באמצעות פניות ממוקדות מתחלפות כגון: זמן טוב ללמוד סינית (פנייה לאנשי עסקים), זמן טוב להתעדכן בבורסה (פנייה לאנשי שוק ההון), זמן טוב להתכונן למבחן (פנייה לסטודנטים), וכו?. מטרת הקמפיין היא להבליט את יתרונות הנסיעה בתחבורה הציבורית בכלל, ובמטרופולין בפרט, ולמשוך קהלים נוספים לנסיעה בקווי מטרופולין בדרום ובשרון.

לדברי סמנכ"ל הלקוחות של מטרופולין, שרון שביט אגם, "נסיעה במטרופולין היא הנסיעה הנוחה והיעילה ביותר עבור מגוון רחב של קהלים - אנשי עסקים, סטודנטים, גמלאים, בני נוער וכו?. כולנו מחפשים את השעה הנוספת ביום להספיק לעשות דברים שלא הספקנו או לעשות דברים חדשים שתמיד רצינו לעשות. הזמן הזה, זה בדיוק חלון הזמן שהנסיעה באוטובוס מאפשרת". לדברי אגם, "האוטובוסים של מטרופולין מצוידים היום באינטרנט אלחוטי, ובחלקם אף שקעי USB ומגשים נשלפים למחשב נייד, שדרוגים המאפשרים לנוסע לבחור כיצד לנצל באופן המרבי את זמן הנסיעה – לעבודה, לקריאה, ללמידה וכו'. מסקרים שערכנו עולה כי כשאתה מעניק לנוסע חווית נסיעה נעימה, נוחה, מאובזרת ונגישה, הוא מצביע ברגליים, נוטש את הרכב הפרטי ועובר לנסיעה בתחבורה ציבורית, שאפשר ליהנות ממנה ולנצל את זמנה באופן מירבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully