וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' השקיע בסטורדוט הישראלית

נדב נוימן

12.6.2014 / 14:07

הסטארט-אפ הישראלי מפתח מוצרי אלקטרוניקה המבוססים על חומרים ביו-אורגניים. ב-2013 השלימה סטורדוט גיוס של 6 מיליון ד', והחברה מתכוונת לגייס 20-30 מיליון ד' נוספים

המיליארדר הרוסי רומן אברמוביץ' משקיע 10 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי StoreDot, המפתח מוצרי אלקטרוניקה המבוססים על חומרים ביו-אורגניים. כך מדווח היום (ה') ה"וול סטריט ג'ורנל".

על פי הדיווח, ההשקעה בוצעה בחודש מאי, באמצעות חברת ניהול הנכסים של אברמוביץ', Millhouse LLC. גם החברה של אברמוביץ' וגם סטורדוט אישרו כי התרחשה עסקה כזו.

ב-2013 השלימה סטורדוט סבב גיוס של 6 מיליון דולר, כאשר רשימת המשקיעים כללה מספר שמות מוכרים, ביניהם קרן ג'נסיס אנג'לס, בה שותפים יובל רבין ואהוד אולמרט, סטף ורטהיימר וחברת Nation-E.

באפריל חשפה סטורדוט מטען בטריות שמסוגל לטעון סמארטפון ב-30 שניות. בכנס Think Next מיקרוסופט הציגה את הפיתוח של סטורדוט, והדגימה את ההטענה המהירה באמצעות גלקסי S4 של סמסונג.

החברה מתכוונת לגייס 20-30 מיליון דולר נוספים בחודשים הקרובים, על מנת להשיק מרכז מו"פ בארה"ב. דורון מאירסדורף, מנכ"ל החברה, אמר: "אנו צריכים להיות קרובים יותר לחברות אלקטרוניקה בעלות פעילות קצה לקצה. אין הרבה כאלה בישראל. אנחנו גם רוצים להיות קרובים יותר לעמק הסיליקון על מנת שתהיה לנו גישה טובה יותר לטכנולוגיה בסיסית ועל מנת שנהיה יכולים לפרסם את המוצרים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully