וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד חדש בהסתדרות יקיף את עובדי ההיי טק והסלולר

הארגון החדש מקיף כיום כ-17,000 עובדים. בין החברות המאוגדות: פלאפון , סלקום, פרטנר, הוט מובייל, בזק בינלאומי ונס טכנולוגיות

ההסתדרות הכריזה הבוקר (ראשון) על הקמת איגוד מקצועי חדש שירכז את עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בישראל. האיגוד כולל כעת את עובדי חברות פלאפון, סלקום, בזק בינלאומי, הוט מובייל, פרטנר ונס טכנולוגיות וכבר בתקופה הקרובה אמורים להיכלל בו כ-17,000 עובדים.

האיגוד נחשף באירוע ההשקה בו נכחו אנשי ההסתדרות, חברי תנועת "דרור ישראל", ראשי וחברי הוועדים. במסגרת האירוע נשאו דברים: יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, יו"ר האיגוד החדש, יקי חלוצי וראשי הוועדים.

"אנו מקימים ארגון חדש של 17,000 עובדים משלושת הסקטורים של הסלולר האינטרנט וההיי-טק", אמר ניסנקורן. "אנו צופים הצטרפות של עשרות אלפי עובדים חדשים בשנים הקרובות. האיגוד הזה הוקם במטרה שיעגן את העובדים האלה וארגונים נוספים בסקטור זה ויעודד עובדים נוספים להצטרף להסתדרות". לדבריו, "האיגוד החדש הוא התשובה הכי טובה למי שרוצה להתארגן. אנחנו רוצים שהצמיחה של העובדים תבוא מלמטה. עם כל זה אנחנו רוצים שהמשק הישראלי יצמח. התארגנות לא פוגעת במשק הישראלי, ההפך הוא הנכון. התארגנות יכולה להמשיך לצד משק פורח ולהפוך אותו ליותר שוויוני- זאת המטרה".

יקי חלוצי אמר בדבריו כי "בארבע השנים האחרונות יש גל התאגדויות במשק. את הגל הזה מוביל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות ואני גאה להיות חלק ממנו". לדבריו, "כחלק מתהליך הזה בחרו עובדי הסלולר האינטרנט וההיי-טק לקחת את הגורל בידיים שלהם ולעבור לתחום של העבודה המאורגנת ככלי לשפר את מעמדם תוך קידום אמיתי של צדק חברתי. היום קם בית לעובדים אלו שהתאגדו וההסתדרות תהיה להם ולעוד עשרות אלפי עובדים שצריכים להתאגד. זו קריאה לאותם עובדים לקחת את זכות ההתאגדות ולהשתמש בה לשפר את מעמדם, אנו קוראים להם להצטרף לעבודה המאורגנת. הקמת האיגוד הזה הוא קול קורא לכל אותם עובדים שעדיין אינם זוכים לקבל זכויות עובדים כפי שאנו מאמינים שמגיע להם".

  • עוד באותו נושא:
  • ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully