וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר: הדוכנים בקניונים יתנו שירות תיקונים

גד פרץ

17.6.2014 / 12:54

יוענק שירות תיקונים מקצועי תוך שעתיים במגוון נושאים: פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה, תקלות המהוות לדברי החברה כ-70% מהתקלות בגינן פונים הלקוחות

פרטנר הודיעה היום (ג') על מהלך נוסף לקידום שירות הלקוחות שלה. החברה הודיעה על שרותי מעבדה גם בעמדות המכירה של החברה בקניונים ללקוחות כל החברות.

מעתה, כל שירותי המעבדה הממוקמים בתוך העמדות בקניונים, יעניקו שירות תיקונים מקצועי תוך שעתיים במגוון נושאים: פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה - תקלות המהוות לדבריה כ-70% מהתקלות בגינן פונים הלקוחות.

החל מהשבוע ניתן לקבל שירות תיקונים בעמדות בקניון עזריאלי, ובקרוב יינתנו שירותי תיקונים בדוכנים נוספים בקניון לב המפרץ בצפון ובקניון אבנת בפתח-תקווה.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בפרטנר, ציין: "אורנג', מאז ומתמיד, שמה את צורכי הלקוח במרכז וכל העת מתאימה את פעילותה לדרישות ולצרכים המשתנים של הלקוחות. כחלק מאסטרטגיה של מתן שירות הוליסטי ללקוחות בעולמות ציוד הקצה, אנו מרחיבים את מערך שירותי התיקונים גם לעמדות החברה בקניונים, כך שבכל נקודות המגע עימם, בהן מוענק להם שירות, יינתן גם שירות תיקונים".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully