וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ למכירת סטימצקי לארלדן וקרביץ

יניב מגל

17.6.2014 / 14:23

מקורב לעסקה: "הגענו למסקנה שלא נוכל לקנות את הרשת בלי התערבות בית המשפט. אחרי שהודענו לה הבוקר על הפסקת המו"מ, סטימצקי הדליפה שהיא יזמה את הפסקתו"

זה כבר היה באוויר, אבל עכשיו זה רשמי: פוצץ המשא-ומתן לרכישת סטימצקי בידי ארלדן (בעלת השליטה בכתר ספרים) וקרביץ - כך נודע ל"גלובס".

כפי שדווח ב"גלובס" בשבוע שעבר, במשא-ומתן שהתמשך קרוב לחודשיים התגלו קשיים רבים, וכבר לפני שבוע הוא עמד בפני סיום. ואולם, כניסתם של גורמים נוספים למשא-ומתן עוררה מחדש את רצונן של ארלדן וקרביץ לקנות את הרשת שמצויה במשבר קשה. עתה הסתיימו מאמצים אלה.

מוקדם יותר היום (ג') שיחררו גורמים המקורבים לסטימצקי מסרים לפיהם הוחלט להפסיק את המשא-ומתן עם קרביץ-ארלדן, מאחר ש"יש הצעות טובות יותר".

עתה נראה כי לא סטימצקי ומרקסטון, בעלת השליטה ברשת, יזמו את המהלך, אלא דווקא קרביץ וארלדן. זאת, למרות שהלילה התברר כי מרקסטון הצליחה לקבל הסכמה מחלק ממשקיעיה להעביר כסף נוסף שיאפשר לשחרר שיעבודים שהקשו על קידום העסקה למכירת הרשת.

גורם המקורב לעסקה מסר היום כי "בחברה הגיעו למסקנה כי מצבה של סטימצקי לא יאפשר את רכישתה בלי התערבות בית משפט והגנה מפני נושים".

לגבי ההדלפה בקרבת הרשת כי הוחלט להפסיק את המשא-ומתן, ציין אותו גורם כי "קרביץ וארלדן הודיעו לסטימצקי על ההחלטה להפסיק את המשא-ומתן. רק לאחר ההודעה הזו, סטימצקי הדליפה שהיא יזמה את הפסקתו".

  • עוד באותו נושא:
  • סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully