וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא קנה עוד שלוש דירות יוקרה ב-30 מיליון שקל

שלומית צור

18.6.2014 / 18:25

הטריפלקס שקנה שגיא נחשב לאחד הנכסים היוקרתיים בת"א. שגיא רכש בעבר את הווילה של זכי רכיב בהרצליה פיתוח ב-145 מיליון שקל ואת דירתו של אהוד ברק במגדלי אקירוב ב-26.5 מיליון שקל

לאחר עסקת הנדל"ן בלונדון בחודש מארס האחרון, ממשיך איש העסקים טדי שגיא, בעל השליטה בחברת ההימורים המקוונים פלייטק, במסע רכישות היוקרה בישראל: ל"גלובס" נודע שגיא רכש את דירת הטריפלקס היוקרתית של איש העסקים משה פטרבורג במגדל W בפארק צמרת בתל אביב תמורת 19 מיליון שקל.

לא רק זאת, הוא גם רכש שני פנטהאוזים בבעלות פטרבורג בפרויקט BLUE, שנבנה כעת סמוך לצומת הקאנטרי בצפון בעיר, תמורת כ-10 מיליון שקל. סך הכול שילם על שלושת הנכסים כ-30 מיליון שקל.

הטריפלקס שמכר פטרבורג לשגיא נחשב אחד הנכסים היוקרתיים בעיר. הוא משתרע על שלוש קומות (44-46) של מגדל W ושטחו 371 מ"ר, עם מעלית פרטית, בריכה פנימית, מרפסות ונוף מרהיב. תג המחיר שדרש פטרבורג בעבור הנכס הייחודי עמד לפני כשנה על 44 מיליון שקל, ומחירו ירד בהדרגה.

המגדל הוקם על ידי חברת קנדה ישראל שבשליטת ברק רוזן ואסף טוכמאייר, שפטרבורג הוא מבעלי המניות בה. עד לאחרונה החזיק פטרבורג 5% ממניות קנדה ישראל, אך בחודש אוגוסט האחרון דילל את החזקותיו בחברה.

הטריפלקס היוקרתי שרכש שגיא מצטרף לרשימת נכסי נדל"ן ארוכה ואיכותית שבה הוא מחזיק בישראל. בחודש מארס הוא רכש את הדירה של אהוד ברק במגדלי אקירוב תמורת 26.5 מיליון שקל, ובכך השלים השתלטות על כל הקומה ה-31 במגדל. חצי הקומה השנייה לצד דירתו של ברק כבר נמצאת בבעלותו של שגיא.

שגיא גם רכש בסוף 2010 את הווילה של איש העסקים זקי רכיב ברחוב גלי תכלת היוקרתי בהרצליה פיתוח, והבית היקר ביותר בישראל, תמורת 145 מיליון שקל. בשנה שעברה רכש שגיא באמצעות חברה שבשליטתו גם את 4 קומות המשרדים העליונות באחד משני המגדלים בפרויקט הארבעה בתל אביב, תמורת כ-80 מיליון שקל, מקבוצת חג'ג' של האחים חג'ג'.

במרץ האחרון רכש שגיא באמצעות חברה בנאמנות את מתחם "קמדן מרקט" בלונדון, תמורת יותר מ-400 מיליון ליש"ט (יותר מ-2.6 מיליארד שקל), מידי אנשי העסקים ריצ'ארד קרינג ובבו קובו.

  • עוד באותו נושא:
  • טדי שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully