וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוללות של סמסונג התפוצצו - הלקוחות נדרשו לשתוק

שירות גלובס

19.6.2014 / 8:00

"ידיעות אחרונות": לפחות 20 מקרים של פיצוצים בסוללה או במכשירי גלקסי S4 התרחשו בישראל בחודשים האחרונים. סמסונג: אין סיכון ללקוחות

לפחות 20 מקרים של פיצוצים בסוללה או במכשירי גלקסי S4 של סמסונג התרחשו בישראל בחודשים האחרונים. כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות".

רוכשי המכשירים שהתלוננו על פיצוץ סוללה או מכשיר, זכו מיד לביקור אישי של נציג בכיר מחברת סקיילקס, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל, קיבלו פיצוי נדיב ובמקביל הוחתמו על מסמך שבו הם מתחייבים שלא לתבוע את החברה בגין הנזק שנגרם להם ולשמור על סודיות.

פנייה כזו נעשתה גם ללקוחות שהמכשירים שרכשו יובאו לארץ שלא דרך היבואן הרשמי - וזאת לפני הנחיית סמסונג.
נושא הסוללות הפגומות בסמארטפונים מסוג גלקסי S4 עלה לראשונה באתרים שונים באינטרנט באוקטובר 2013. סמסונג הודתה כי מדובר בסדרה פגומה והודיעה כי תחליף כל סוללה חינם. עם זאת, החברה טענה כי אין קשר בין תופעת ההתנפחות לבין הטענות על התפוצצות המכשירים. בעקבות זאת לא קראה ל"ריקול" כללי, קריאה מסודרת להחלפה לפי כללים בינלאומיים, לא מסרה את מספרי סדרת הייצור הספציפית, ולא הזהירה את הציבור מהשימוש בסוללות.

מסמסונג ישראל נמסר בתגובה: "מאוקטובר 2013 סמסונג סיפקה סוללות חלופיות לסוללות שהתנפחו, שאינן מהוות סכנה לשלומם של הלקוחות. זאת ללא תשלום וללא קשר לתקופת האחריות, כדי להבטיח חווית שימוש מושלמת עבור הלקוחות. מעבדות צד שלישי אישרו כי הסוללות שהתנפחו אינן מסכנות את הלקוחות ולא גורמות למכשיר להתלקח או להתפוצץ".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully