וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בסקיילקס: בן דב הודח מתפקיד היו"ר

23.6.2014 / 10:18

בן דב יישאר כדירקטור בחברה. יבואנית סמסונג בדיווח לבורסה: טרם הסתיימה הבדיקה בעניין התפוצצות הסוללות במכשירי סמסונג גלקסי S4;

סקיילקס, יבואנית מכשירי סמסונג לישראל, הודיעה הבוקר (ב') על הדחתו של אילן בן דב מתפקידו כיו"ר החברה. בן דב יישאר כדירקטור בחברה.

בנוסף, הגיבה החברה רשמית לפרשת התפוצצות סוללות במכשירי הגלקסי S4. סקיילקס טוענת כי החל מהרבעון השלישי של 2013 החלו להתקבל אינדיקציות על תקלות במכשיר, שהושק בישראל במאי אשתקד.

החברה קיימה קשר רציף ואינטנסיבי עם סמסונג בעניין התקלות, ובמהלך פברואר השנה החלה לערוך בחינה עצמאית של הנושא - בחינה שטרם הסתיימה.

סקיילקס מדווחת עוד כי סמסונג מסרה לה כי ברשותה בדיקות מעבדה חיצוניות המאשרות כי לתקלות בסוללות אין השפעה על בטיחותן. כמו כן, מסרה סמסונג כי היא נוקטת בפעולות ישירות בנושא יחד עם המפעילים הסלולריים.

סקיילקס מוסרת עוד כי למיטב ידיעתה לא נצפו תקלות דומות בסוללות של מכשירי הגלקסי S4 שיוצרו החל מינואר השנה.

לסיכום, מציינת סקיילקס כי "נכון למועד דוח זה, בהתייחס לכך שטרם הסתיימה הבחינה האמורה ועדיין לא התקבלו כל הנתונים שהתבקשו מסמסונג, וכן לאור העובדה שהידיעות באמצעי התקשורת בדבר אירועי תקלות ובטיחות התפרסמו רק הימים האחרונים, אין ביכולתה של החברה להעריך בשלב זה את תוצאותיה של הבחינה, השלכותיה וכן את השפעתה על היקף ההכנסות ורווחיותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully