וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשנות על הבר: הטכנולוגיה ואי השוויון החברתי

23.6.2014 / 10:38

במפגש "חדשנות על הבר" הבא של "גלובס" בשיתוף "פרטנר", נארח את היזם ינקי מרגלית, שיסביר כיצד הטכנולגיה והקדמה ישפיעו על אי השוויון והמבנה החברתי

"גלובס" בשיתוף פרטנר מציג את האירוע הבא בסדרת מפגשי "חדשנות על הבר". האירוע ייערך ביום ד', 25.6, בבר "דבלין" שברחוב שנקר 4, הרצליה.

הפעם נארח במפגש את היזם ואיש היי-טק ינקי מרגלית, אשר יציג בפני המשתתפים את תחום אבולוציית העידן הטכנולוגי. שם המצגת אותה יציג מרגלית: "סיפור על חרא של ציפורים".

הקדמה הטכנולוגית מצעידה אותנו לעידן של נוחות, שפע וריבוי בחירה. עם זאת, פירות הטכנולוגיה אינם מחולקים באופן הגון באוכלוסיה, מה שמגדיל את הפערים החברתיים. כיצד אם כן, יושפעו חיינו כלכלית, חברתית ותרבותית ממהפכות אלו והמהפכות שעוד ממתינות לנו בדרך? מה צפוי לנו בעולם המקצין אי-שוויון?

מרגלית, הוא מייסד, יו"ר ומנכ"ל חברת התוכנה אלדין, ומכהן כיום כיו"ר ארגון SpaceIL להנחתת חללית ישראלית על הירח, ומנהל קרן הון סיכון Innodo. בנוסף, מרגלית סייע להקמתם ופיתוחם של ארגונים ללא כוונת רווח כמו: Idealist.org, חינוך לפסגות, Meet.mit.edu, ‏Adama.org.il.

עוד באירוע, עומר קליין, שותף ומייסד בסטארט-אפ Glance אשר לוקח חלק במיזם –Orange 4G innovation lab המעצים ומזניק יזמים וסטארטאפים ישראלים בנושאי טכנולוגיה מתקדמת על גבי רשת ה- 4G, יספר על המיזם החדש בו ניתן לייצר חווית משתמש חדשה על ידי שיתוף אירועים ורגעים של יחד.

את האירוע ינחה צחי הופמן, כתב הטכנולוגיה של גלובס.

פתיחת דלתות: 18:15, כאשר ההרצאה תתחיל ב-19:00 בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully