וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה יציבה

משה גולן

23.6.2014 / 23:34

הדאו ג'ונס וה-S&P 500 "נחו" לאחר השיא אליו הגיעו ביום שישי. מדד מנהלי הרכש בתחום הייצור ומכירות הבתים הקיימים עקפו את הציפיות. אורקל תרכוש את מיקרוס סיסטם ב-5.3 מיליארד

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ב') ביציבות, על רקע נעילה שלילית בבורסות אירופה ומוקדם יותר גם באסיה. לאחר שבסוף השבוע המדדים טיפסו לשיאים חדשים, התרכזו המשקיעים בנתוני מאקרו שפורסמו היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

ביום שישי ננעל המסחר בוול סטריט בעליות שערים, כאשר מדדי הדאו ג'ונס ו-S&P 500 טיפסו לשיאים חדשים, בעיקר הודות ליו"ר הפד ג'נט יילן שרמזה לפני מספר ימים כי הבנק המרכזי עשוי להעלות את הריביות מוקדם מהצפוי בשל השיפור בכלכלה.

"עכשיו אנחנו מעכלים את העליות של השבוע שעבר ושמים עין על כל הנתונים שיוצאים השבוע", אומר ליאו גרוהובסקי, אנליסט ראשי ב-BNY בניו יורק. "לא סביר שנראה ירידות חדות, בהינתן פעילות בריאה כמו רכישות חוזרות ומיזוגים, אבל היום הוא יום של התייצבות שקטה".

המתיחות המתמשכת בעיראק ממשיכה להעיב על השווקים. היום הגיע לביקור פתע בבגדד שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי במטרה לדון עם הממשלה על דרכי ההתמודדות שלה עם גל הטרור שהתפרץ במדינה וגרם למאות הרוגים וזינוק חד במחירי הנפט.

3 מניות נפט שנסחרות בשיא שנתי בצל המתיחות בעיראק בזירת המאקרו התפרסם היום נתון מכירות הבתים הקיימים, שהצביע על עלייה של 4.9% בחודש מאי, לרמה שנתית של 4.89 מיליון, לעומת התחזיות ל-4.74 מיליון.

עוד פורסם מדד מנהלי הרכש בתחום הייצור, שרשם קריאה של 57.5 נקודות ביוני, לעומת תחזית ל-56.1 נקודות, נמוך מהאומדן בחודש מאי שהצביע על קריאה של 56.4 נקודות.

אורקל (41.1 0.69%+) אישרה כי היא תרכוש את חברת מיקרוס סיסטם תמורת 5.3 מיליארד דולר.

טבע (52.59 0.72%-) דיווחה בסוף השבוע כי הגיעה להסכם פשרה בתיק הפטנטים של Proair HFA יחד עם החברות פריגו וקטלנט. בכך מגיעה לסופה התדיינות משפטית סביב הפטנט למוצר האינהלציה, מה שיאפשר כניסה מבוקרת של גרסה גנרית למוצר החל מדצמבר 2016 ועד 2018, אז יפוג הפטנט.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully