וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות לקופיקס: קופי אקספרס תמכור קפה ב-4 שקלים

אפרת אהרוני

24.6.2014 / 14:20

הרשת מונה נכון להיום שני סניפים, ברחוב אבן גבירול בתל-אביב ובמתחם הבורסה ברמת-גן, בשאיפה להתרחב ל-8 סניפים כבר בשנה הקרובה בעלי הרשת: "אנחנו כמה רמות מעל קופיקס"

‎‎פחות משנה לאחר פתיחתה המתוקשרת של קופיקס, מובילת מהפך ה"קפה ב-5 שקלים", מנסה רשת חדשה לקטוף את כתר המלחמה ביוקר מחירי המזון המהיר ומציעה קפה ב-4 שקלים.

רשת בתי-הקפה ‏COFFEE EXPRESS‏ נפתחה להרצה לפני 5 חודשים ומונה נכון להיום שני סניפים, ברחוב אבן גבירול בתל-אביב ובמתחם הבורסה ברמת-גן, בשאיפה להתרחב ל-8 סניפים כבר בשנה הקרובה.

באופן תמוה בוחרת הרשת למצב את עצמה כמתחרה בקופיקס - ולא ברשתות היקרות באמת: "אין שום סיבה למכור קפה ב-5 שקלים", אומרת טלי חמדי, מבעלי הרשת, "מחיר כזה יקר ואינו מוצדק".

‏‏"הקדימו אותנו קצת", אומרת חמדי על קופיקס, "הרעיון היה עוד קודם. מה שחשוב לנו הוא מגוון של מוצרים ולא רק קפה ומאפה: פיצה, ג'חנון, כריכים. אנחנו כמה רמות מעל קופיקס - עם קפה מאוד איכותי".

‏- מבחינת הציבור - יש הבדל בין 4 או 5 שקלים לכוס קפה? זה לא מהלך קצת פופוליסטי?

חמדי: "מדובר בהבדל של 20%, זה משמעותי למי ששותה הרבה. אנחנו בכל אופן עדיין מרוויחים, אבל לא בחזירות. אני גם אמא לילדים, מסתובבת איתם בחוץ כשכל פחית עולה 10 שקלים. כל יציאה קטנה נגמר במאות שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully