וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה ביטלה את הסדרי ההנחות עם מועדון הצרכנות "הוט"

אפרת אהרוני

24.6.2014 / 18:58

ההנחה בוטלה בעקבות תיקון בחוק הגנת הצרכן. מועדון הוט מונה כ-170 אלף חברים, שמחפשים כעת רשת חלופית. אתמול פורסם כי גם שופרסל מצמצמת הנחות למועדוני לקוחות

רשת מגה ביטלה את ההסדר עם מועדון "הוט" לגבי מתן הנחות במסגרת "התו החכם". הביטול הגיע לאחר שעבר התיקון בחוק הגנת הצרכן, המחייב את הרשתות לכבד את תווי השי במלוא ערכם ולהאריך את תוקפם משמעותית.

ברשת מגה, כמו בשאר רשתות המזון, מקובל היה לרכוש את תווי הקנייה בערך מופחת ביחס לשוויים ברשתות אחרות - מה שנאסר עליהם לעשות בעקבות השינויים הרגולטוריים.
עמיתי "הוט" המבקשים להטעין את הכרטיס נתקלים כעת בהודעה באתר האינטרנט: "לאור תיקון 36 לחוק הגנת הצרכן, שבמסגרתו נקבע, בין היתר, כי הסכום הנקוב בתו קנייה יהיה אחיד לכל העסקים המנויים בו, אנו נאלצים לסיים את מיזם התו החכם, ולפיכך לא תתאפשרנה טעינות נוספות של הכרטיס".

משא-ומתן מול רשת חלופית

מועדון הצרכנות "הוט" מונה כיום כ-170 אלף עמיתים, והוא כורך תחת קורת-גג אחת את הסתדרות הטכנאים וההנדסאים, הסתדרות ולשכת המהנדסים, הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח, איגוד העובדים הסוציאליים ולאחרונה גם ארגון העיתונאים - עם הסכמים ייעודיים מול כ-5,000 ספקי שירותים ומוצרים.

כעת מקיימים ב"הוט" משא-ומתן מול רשת מזון חלופית, כדי להעניק לעמיתים הנחות גם בתחום המתבקש הזה, שנהנה ממימושים גבוהים של העמיתים.

בינתיים יוכלו מחזיקי התו לממש במגה את סכום הקנייה בכרטיסים שכבר רכשו - או לבטל את ההטבה ולהזדכות על מלוא הסכום.

צמצומי הנחות גם בשופרסל

אתמול (ב') פורסם ב"גלובס" כי הרשת המתחרה שופרסל הרעה את תנאי לקוחות מועדון "חבר", אף הוא אחד הגדולים היום בעולם מועדוני הצרכנות, וחתמה על הסכם המצמצם משמעותית את עומק ההטבות הניתנות ללקוח.

נראה כי מדובר במגמה של הרשתות, הנתונות לשחיקה בהכנסותיהן ומנסות לפצות על כך, כמו גם על שינויי הרגולציה המדוברים.

במועדון "הוט" אישרו את הידיעה. מרשת מגה לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מגה בעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully