וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעות: לוגים חשמליים ופעולות ניקיון במגד 6

משה גולן

26.6.2014 / 8:32

בתחילת אפריל גבעות ביצעה פעולות דיפון וניקיון בקידוח מגד 6. השותפות עדכנה היום כי הפעולות הסתיימו וכי היא ביצעה שוב לוגים חשמליים בבאר לבדיקת איכות וגובה הצמנט

בתחילת אפריל עדכנה שותפות גבעות כי היא מבצעת פעולות ניקיון ודיפון בקידוח "מגד 6". היום (ה') דיווחה גבעות ( 3.2 ) לבורסה כי פעולות הדיפון הסתיימו והיא ביצעה שוב לוגים חשמליים בבאר לבדיקת איכות וגובה הצמנט שהוחדר הן בתחתית הבאר והן במקטעים העליונים.

גבעות מעדכנת בהודעה כי פעולות הניקיון בוצעו בהצלחה וכי הממצאים של הלוגים החשמליים במקטע מספר 1, מראים שאיכות הצמנט מאפשרת לבצע פעולת פרופנט. בנוסף קיים סיכוי שניתן יהיה לבצע פעולת פרופנט גם בחלק התחתון של המקטע שמעליו (מקטע 2). לגבי המקטבעים העליונים, הממצאים מראים כי לא ניתן יהיה לבצע פעולת פרופנט.

לפני קבלת ההחלטה האם להזמין את הציוד הנדרש לביצוע פעולת הפרופנט בחלק התחתון של הבאר במקטע אחד וייתכן שבשני מקטעים כאמור,גבעות החליטה לבצע תחילה מבחני הפקה ארוכי טווח במקטע מס' 1. בהתאם לתוצאות שיתקבלו במבחני ההפקה המוקדמים יוחלט האם להזמין את ציוד הפרופנט או להשתמש בשיטות המרצה אחרות.

גבעות מעריכה כי מבחני ההפקה המוקדמים במקטע 1 יחלו בסוף השלישי השנה ופעולות הפרופנט (אם יוחלט לבצען) יחלו בסוף הרבעון הרביעי. כמו כן, החברה מציינת כי העלות הנוספת הישירה עקב הצורך לבצע בדיקה חוזרת של איכות הצמנט, לנקות את הבאר והפעילות שנדרשה להתמודדות עם אובדן הלחץ היא כמיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • גבעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully