וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ היומי: הונפקה לא מזמן וזינקה; יש עוד מקום לעלייה?

שירות גלובס

27.6.2014 / 7:51

מחלקת המחקר של דויטשה בנק ממליצה על מניית SunEdison Semiconductor בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 23 דולר

חברת SunEdison Semiconductor נסחרת בנאסד"ק (סימול: SEMI) ושווי השוק שלה הוא כ-686 מיליון דולר. החברה הונפקה לראשונה לפני מספר שבועות במחיר מניה של 13 דולר, ומאז עלתה בכ-30%. סאן אדיסון סמיקונדקטור פוצלה ב-2013 מהחברה-האם שלה, חברת האנרגיה הסולארית סאן אדיסון.

סאן אדיסון סמיקונדקטור מפתחת, מייצרת ומוכרת פרוסות סיליקון לתעשיית השבבים. החברה מוכרת את מוצריה לכל יצרני השבבים המובילים בעולם. הלקוחות הגדולים ביותר של החברה הם סמסונג, TSMC ו-STMicroelectronics. ב-2013 הכנסות החברה הסתכמו ב-921 מיליון דולר, לעומת 934 מיליון דולר ב-2012.

סאן אדיסון סמיקונדקטור היא החברה המועדפת עלינו כדרך "לשחק" על ההתאוששות המחזורית של התעשייה. בנוסף לצמיחה המחזורית, החברה ממוצבת היטב ליהנות מהגדלת נתחי השוק שלה ואימוץ נרחב יותר של פרוסות סיליקון בעלות מחיר ממוצע גבוה יותר. אלה יאפשרו לחברה להציג צמיחת EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) גבוה מהממוצע בתעשייה. לדעתנו, מחיר המניה של החברה לא משקף את הנתונים החיוביים האלו.

השיפור בסביבת המקרו העולמית מוביל לכך שתעשיית פרוסות הסיליקון נמצאת בעיצומה של התאוששות מחזורית, ואנחנו מצפים להאצה במשלוחי הפרוסות של סאן אדיסון סמיקונדקטור. בדרך כלל הצמיחה בשוק זה נוטה להיות גבוהה יותר מצמיחה התמ"ג, וסביר להניח שאנחנו עדיין נמצאים לפני נקודת האמצע של המחזור.

מבנה העלויות המשופר של החברה כחברה עצמאית יבוא להערכתנו לידי ביטוי בעלייה של 100% ב-EBITDA שלה, מ-75 מיליון דולר ב-2013 לכ-150 מיליון דולר ב-2015. החברה חתמה באחרונה על הסכם אספקה של פוליסיליקון עם החברה-האם שלה, סאן אדיסון, במחיר של 33 דולר לק"ג לעומת מחיר היסטורי של 55 דולר לק"ג. לכן, אנו צופים עלייה בשולי ה-EBITDA מ-8% ב-2013 ל-13% ב-2014 ול-16% ב-2015.

אנחנו סבורים שמניית החברה נמצאת בעמדה טובה להציג ביצועי יתר על פני השוק, והיא נסחרת בשווי אטרקטיבי. מחיר היעד שלנו למניה מבוסס על מכפיל EV/EBITDA של 6 ל-2015, והוא 23 דולר - פרמיה של כ-35% על מחיר השוק. המלצתנו למניה היא "קנייה".

*** מחלקת המחקר, דויטשה בנק

  • עוד באותו נושא:
  • נאסד"ק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully