וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איריס בראל מתפטרת מתפקידה כמנכ"לית סטימצקי

שירות גלובס

29.6.2014 / 18:16

בראל תמשיך לכהן כמנכ"לית בחודש הקרוב, ואז תעזוב את התפקיד. "ערב מותו הטרגי של אמיר קס ז"ל הודעתי לו על רצוני לעזוב". תמשיך לכהן כיועצת לתקופה נוספת

איריס בראל מסיימת את תפקידה כמנכ"לית רשת סטימצקי, כך היא מודיעה היום (א') במכתב ששלחה לעובדי הרשת.
"בימים אלו בקשתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל סטימצקי", כותבת בראל, ומספרת כי "ערב מותו הטרגי של אמיר קס ז"ל הודעתי לו על רצוני לעזוב, וכי החלטתי לחזור למסגרות בהן הייתי שותפה בעבר".

בראל מציינת כי "לאור השתלשלות העניינים, והבעיות הפתאומיות שנחתו על החברה, נשארתי בתפקיד וזאת על מנת למכור את חברת סטימצקי ולשמור על העובדים והספקים ככל שניתן. כל מי שמכיר מקרוב את אשר קרה בחודשיים האחרונים מבין ויודע שהנהלת החברה ואני עשינו את הבלתי יאומן. מעטים היו שהאמינו שאכן נצליח, ואין גאה ממני שהובלנו את החברה 'לחוף מבטחים'.

"הגעתי לרשת סטימצקי לפני כשמונה שנים. למעשה זה היה מסע 'במנהרת הזמן'. מחברה 'מיושנת', חברה ללא מערכת מיילים, הפכנו תוך כדי תחרות גדולה לחברה מודרנית, עם מועדון לקוחות של 400,000 איש, חנויות מהיפות שקיימות, מערכת מיומנת של שרות ומכירות, מותג חזק ומרגש והחשוב מכל חברה אנושית לעובדיה.

"נפלה בחיקי הזכות להיות חלק ממותג חזק ומפואר שכזה. אהבתי מאוד את 'הבית' הזה ואת היושבים בו. עברנו חוויות רבות, לפעמים כעסנו לפעמים שמחנו ממש כמו במשפחה רגילה, אבל תמיד עשינו זאת תוך כבוד איש לרעהו ותוך אכפתיות ענקית למשפחה הזו משפחת סטימצקי.

"בימים אלו נרכשה החברה על ידי קבוצת גרינברג. אני מאמינה שקבוצת גרינברג תשמר על חברת סטימצקי ותדאג שרשת סטימצקי תגדל ותתפתח.

"משפחה לא עוזבים לעולם. אני אשאר בתפקידי כמנכ"ל במהלך החודש הקרוב על מנת להעביר בצורה מסודרת ונכונה את החברה לבעלים החדשים, ולאחר מכן אשאר לבקשתם כיועצת לתקופה נוספת. לפעמים בני משפחה עוזבים את הקן למקומות אחרים אבל תמיד נשארים במשפחה. תמיד אהיה חלק ממשפחת סטימצקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully