וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו חברת ביטוח נותנת את השירות הכי טוב?

2.7.2014 / 11:44

דירוג השירות בחברות הביטוח נחשף: משרד האוצר פרסם היום את מדד הטיפול בתביעות חברות הביטוח, המורכב מטיב השירות וממהירות השירות. צפו בטבלאות

משרד האוצר פרסם היום (ד') לראשונה מדד שירות ייחודי שמתייחס לטיפול בתביעות של חברות הביטוח. המדד מאפשר למבוטח לבחור את חברת הביטוח המתאימה לו ביותר. המדד שיפורסם אחת לשנה, מדרג את חברות הביטוח על בסיס שני נדבכים עיקריים:

- טיב השירות: ככל שחברה מאשרת יותר תביעות, ציון זה גבוה יותר.

- מהירות השירות: טיפול מהיר במבוטח מזכה בציון גבוה יותר.

דירוג חברות ביטוח. גלובס
דירוג חברות ביטוח/גלובס

שירות הוא מרכיב מרכזי בפעילותן של חברות הביטוח, יחד עם מחירי המוצרים, המשפיע באופן ישיר על תמורה הוגנת עבור מוצר הביטוח אותו רכש מבוטח. מדד השירות יסייע ביצירת סביבה תחרותית שצפויה להוביל לשיפור מתמשך בהתנהלות חברות הביטוח מול מבוטחיהן בהליך טיפול התביעות.

שר האוצר יאיר לפיד ציין כי "הצרכן הישראלי מקבל כלי שלא היה קיים עד היום, בעזרתו יוכל לבחור את חברת הביטוח הכי נכונה עבורו. משרד האוצר ממשיך לפעול לשיפור השירות הניתן לציבור בשוק ההון הישראלי".

הממונה על אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר: "המידע שפרסמנו היום מקדם את המטרות המרכזיות של האגף - קידום הוגנות בשוק הביטוח, הענקת כלים והגברת הידע הפיננסי של הציבור, למען השגת בטחון פיננסי. מדד השירות יסייע לציבור לפתח מודעות גבוהה יותר לצרכנות נבונה".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully