וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא בחולון: מגרש ל-45 דירות ב-37 מיליון שקל

שלומית צור

2.7.2014 / 13:30

המחיר בו זכתה חברת זלמן זכריה במכרז במסגרת הליך פירוק שיתוף בין בעלי הקרקע משקף סכום של 820 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע בלבד לדירה אחת

חברת הנדל"ן זלמן זכריה, הפעילה בעיר חולון, זכתה היום במכרז לרכישת מגרש בעיר, המיועד להקמת בניין בן 12 קומות ו-45 דירות, תמורת מחיר שיא של 37 מיליון שקל. המחיר משקף סך של 820 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע בלבד לכל דירה.

המגרש ממוקם ברחוב התמר בשכונת ח-300 בעיר, ונמכר במסגרת הליך פירוק שיתוף בין בעלים רבים, באמצעות כונס הנכסים עו"ד יגאל דורון. יש לציין כי בתוספת מע"מ, מס רכישה שישולמו למדינה, והיטלי פיתוח שישולמו לעיריית חולון, צפוי המחיר שתשלם החברה לשקף סך של מיליון שקל עבור מרכיב הקרקע לדירה, העומד על הרף העליון ששולם עד כה בחולון.

במכרזים דומים למכירת מגרשים בשכונה, שילמו קבלנים סכומים המשקפים סך של 600-650 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור. המכרז הנוכחי משקף עליה של 30% במחיר הקרקע בשכונה שמרבית הדירות החדשות המשווקות בה, בדומה לשכונות נוספות בעיר, הן דירות 5 חדרים.

בשכונת ח-300 מוצעות כיום דירות 5 חדרים חדשות תמורת סכומים של 2.3-2.1 מיליון שקל, בין היתר על ידי חברת זלמן זכריה. על פי הערכות המחיר שתשלם החברה על פי המכרז הנוכחי, יזניק גם את מחירי הדירות שיוצעו בפרויקט.

  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully