וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ- 80 אלף מבקרים פקדו את ביוטי סיטי טוקיו

אירוע ביוטי סיטי שערכה רשת סופר פארם במתחם גני התערוכה משך אליו לקוחות רבים. ברשת מדווחים על גידול חד במכירות

רשת סופר-פארם קיימה בשבוע שעבר את ביוטי סיטי, אירוע התדמית של החברה בתחום היופי בו מציגים למעל מ-50 מותגים את החידושים בתחום היופי והלייף סטייל, בסימן העיר טוקיו. האירוע נמשך ארבעה ימים ונערך בגני התערוכה בתל אביב. באירוע הושקעו כשמונה מיליון שקלים.

במהלך האירוע נהנו המבקרים ממופע של הבלט הישראלי ולהקת מיומנה במופע מחול עם לבוש קימונו שעיצבו 20 מעצבי אופנה ישראלים מובילים, תצוגת אופנה בהשראת המראה המחויט היפני בעיצוב סטודנטים מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, תצוגת אופנה בהשראת אופנת הרחוב היפנית הרג'וקו, בית תה יפני ומתחם אוריגמי.

המותג שדורג במקום הראשון במכירות הוא לייף, מותג הבית של סופר-פארם, שזו השנה הראשונה בה הוא ממוקם בראש הטבלה, הודות להשקה של ערכת לק ג'ל היחידה בשוק לשימוש ביתי. אחרי לייף מדורגים קלרינס, ג'ייד, לוריאל, בורז'ואה, אסתי לאודר, פופה, סינרון (המשווקים את מכשיר מי להסרת שיער לצמיתות) רימל וקליניק. מי שעוד זכה להצלחה גדולה בביוטי סיטי טוקיו הוא ביתן סופר-פארם אופטיק, בו נמכרו משקפי שמש וראייה, וכן נערכו בדיקות ראייה.

המשנה למנכ"ל סופר-פארם דני לוזון אמר כי "כ-80 אלף איש פקדו את ביוטי סיטי טוקיו במשך ארבעה ימים, 25 אלף רק ביום שישי. המכירות צמחו ב-45% לעומת שנה שעברה ועמדו על 3.5 מיליון שקלים - מדובר בצמיחה שהיא מעבר לתוספת של יום נוסף". את ההצלחה תולה לוזון בשילוב של מספר גורמים: "התוכן וההשקעה בעיצוב השנה היו יוצאי דופן ועבר מפה לאוזן ברשתות החברתיות מעבר לפרסום הרב. בנוסף שינינו את מכירת הכרטיסים בסניפים - חולקו כרטיסים זוגיים חינם בקנייה מעל 99 שקלים. חשוב לציין את הספקים, שהם שותפים מלאים להצלחה ולהשקעה".

סמנכ"ל השיווק והסחר של סופר-פארם, עופר לוי, הוסיף כי "סופר-פארם כרשת מובילה מקיימת מדי שנה שלושה אירועי תדמית בתחומי הליבה שלה. כרשת מובילה חשוב לנו לאפשר ללקוחותינו ליהנות גם מאירועים חווייתיים מחוץ לחנויות, וביוטי סיטי הוא ללא ספק גולת הכותרת".

  • עוד באותו נושא:
  • סופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully