וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה שלילית בוול סטריט; "זה הזמן להיות זהירים"

הלל קורן

10.7.2014 / 23:24

הפדרל ריזרב יסיים את רכישות האג"ח החודשיות באוקטובר הקרוב אם הכלכלה תמשיך בהתאוששות כפי שהיא רושמת בחודשים האחרונים. מכירותיה של רשת קוסטקו עלו מעל הציפיות

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') בירידות שערים, יממה לאחר שהפדרל ריזרב חשף את הנקודות העיקריות שלו ליציאה מתוכנית רכישות האג"ח שלו. באירופה ננעל המסחר במגמה שלילית מובהקת אל מול חשש כבד לקריסת אחד הבנקים הגדולים בפורטוגל - עובדה שהחזיקה את השווקים לפחדים חדשים-ישנים ממשבר החובות ביבשת אירופה.
"לדעתי, זה הזמן להיות זהירים בנוגע לשוקי המניות בארה"ב. אני בוחר בפינצטה את החברות שאת מניותיהן אני רוכש". כך אמר היום המשקיע הוותיק קארל אייקן ל"רויטרס".

אינפו גלובס וולסטריט. גלובס
אינפו גלובס וולסטריט/גלובס

הפדרל ריזרב יסיים את רכישות האג"ח החודשיות באוקטובר הקרוב אם הכלכלה תמשיך בהתאוששות כפי שהיא רושמת בחודשים האחרונים - כך עולה מהפרוטוקולים של ישיבת הריבית האחרונה של הבנק המרכזי שפורסמו אמש. הבנק ירכוש אג"ח ממשלתיות בהיקף 15 מיליארד דולר באוקטובר - וזה יהיה הסוף של תוכנית הרכישות. מעכשיו ועד אוקטובר הפד' יצמצם ב-10 מיליארד בחודש את רכישות האג"ח. לפי ההערכה של חברי הוועדה, העלאת הריבית הראשונה בארה"ב תגיע ב-2015.

אל מול ירידות השערים בשוקי המניות, החוזים העתידיים למסירה באוגוסט על הזהב רשמו עליות, זה היום השני ברציפות.

היום פורסמו תביעות האבטלה השבועיות. על פי התחזיות, מספר התביעות היה צפוי לעלות ל-320 אלף תביעות. עם זאת, הנתון ירד ב-11 אלף ל-304 אלף, והוא שוב קרוב לשפל של 7 שנים. הממוצע של החודש החולף ירד ב-3,500 ל-311,500 תביעות.

כמו כן פורסם כי המלאים הסיטונאיים עלו בחודש מאי בשיעור של 0.5%, בעוד המכירות עלו ב-0.7%.

הסיפור של היום באירופה הוא החשש מקריסת הבנק השני בגודלו במדינה - Banco Espirito Santo - שגורר ירידות בבורסה הפורטוגזית מזה 4 ימים ברציפות. תשואת אגרות החוב הממשלתיות ל-10 שנים של איטליה עולה ב-6 נ"ב ל-2.94% ובספרד התשואה עולה ב-6 נ"ב ל-2.82%.


מניות הקמעונאות מרכזות עניין לאחר שרשת קוסטקו
(118.08 0.14%+) דיווחה כי מכירותיה בחודש יוני עלו ב-6%, אל מול צפי מוקדם לעלייה של 5.6%.

רשת Family Dollar צפויה לדווח על רווח של 89 סנט למניה ברבעון השלישי של השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully