וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תפתח הבורסה את שבוע המסחר?

נדב נוימן

26.7.2014 / 17:35

לאומי: "ממליצים להימנע משינוי חד בתמהיל תיק ההשקעות". טבע חוזרת עם פער שלילי של 0.53%

הבורסה בתל אביב תפתח היום (א') את שבוע המסחר כאשר הרוחות מכיוון עזה עשויות לקבוע את כיוון המסחר. בסוף השבוע ננעלו הבורסות מעבר לים במגמה שלילית, ופער הארביטראז' שלילי ברמה של 0.11%.

נתוני פתיחת בורסה 27.7.2014. גלובס
נתוני פתיחת בורסה 27.7.2014/גלובס

כלכלני בנק לאומי מציינים בסקירתם השבועית כי "תגובת שוק ההון המקומי לאירועים הבטחוניים הייתה מתונה עד כה. בטווח הקצר, שינויים במצב הביטחוני יכולים לגרום לירידות במניות ובאג"ח הקונצרניות בישראל, או לעליות במקרה ותורגש רגיעה. לנוכח חוסר הוודאות ועל מנת להימנע מפגיעה בתשואת התיק לאורך זמן, אנו ממליצים להימנע משינוי חד בתמהיל תיק ההשקעות".

מבצע צוק איתן ממשיך, והשאלה שעל הפרק היא אם הולכים להפסקת אש או להרחבה של המבצע. ביממה האחרונה נהרגו ברצועת עזה 5 חיילים, ומניין ההרוגים בצה"ל עלה ל-40. מניין ההרוגים הפלסטינים עלה ליותר מ-1,000.

שרי החוץ של ארצות הברית, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה, טורקיה וקטאר התכנסו בצהריים בפריז כדי לנסות להרחיב את הפסקת האש ההומניטרית שהוכרזה הבוקר בין ישראל לחמאס. נציג של האיחוד האירופי השתתף גם הוא בפגישה. "כולנו קוראים לצדדים להאריך את הפסקת האש הצבאית המתקיימת כעת", אמר לכתבים שר החוץ של צרפת לורן פביוס, בשם כלל השרים שנכחו בפגישה.

מבין המניות הבולטות בשוק, מניית אל על ( 56.5 -2.42% ) תמשיך לרכז עניין על רקע חזרת חברות התעופה הזרות לישראל. טבע ( 18,750 +0.16% ) חוזרת עם פער ארביטראז' שלילי של 0.53%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully