וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי: קיטון של עד 350 מיליון שקל בהון העצמי

הלל קורן

27.7.2014 / 10:52

דורי קבוצה דיווחה היום לבורסה על סטייה מהותית באומדני העלויות וההכנסות הצפויות של פרויקטים בביצועה של דורי בניה - המנייה קורסת בכ-60%

חיים כצמן. תמר מצפי, גלובס
דורי אף מציינת כי היא בוחנת אפשרויות לחיזוק ההון העצמי שלה . חיים כצמן/גלובס, תמר מצפי

מניות דורי קבוצה ( 94 -28.41% ) ודורי בניה ( 101 -59.60% ) קורסות היום (א') לאחר שחברת א. דורי דיווחה לבורסה על סטייה מהותית באומדני העלויות וההכנסות הצפויות של פרויקטים בביצועה של דורי בניה. ההשפעה על דוחות קבוצת דורי הרסנית: קיטון של 250-350 מיליון שקל בהון העצמי. משרד רואי החשבון של החברה הינו קוסט פורר גבאי את קסירר (ארנסט אנד יאנג).

לפי הידווח לבורסה, החברה שגתה באומדנים כספיים שביצעה בפרויקטים שלה, כאשר הסטייה היא בהיקף 250-350 מיליון שקל. עקב כך היא צפויה לרשום הפסד מהותי ועובדת על תיקון דוחות כספיים שכבר פרסמה. יתרה מזאת - החברה מזהירה כי ייתכן ולא תוכל לעמוד בהחזרי חובות שנטלה.

דורי אף מציינת כי היא בוחנת אפשרויות לחיזוק ההון העצמי שלה אך לא מציינית באילו אפשרויות מדובר (הכנסת משקיע, הנפקת מניות וכו').

קבוצת דורי מחזיקה ב-51.9% מדורי בנייה, וגזית גלוב פיתוח מחזיקה ב-73.88% ממניות קבוצת דורי.

דורי מדגישה כי הנתונים עשויים להשתנות כתוצאה מהשלמת הליכי הבדיקה והאימות שמנהלת דורי בניה. כמו כן, נבחנות ההשלכות וההשפעות הנ"ל על החברה, לרבות הצורך בהצגה מחדש של תוצאותיה הכספיות וההשלכות על עמידתה בהתחייבויותיה כלפי גורמים מממנים.

כתוצאה מכך, גזית גלוב החליטה להעמיד לגזית גלוב פיתוח הלוואה בהיקף 200 מיליון שקל לחיזוק ההון העצמי של קבוצת דורי.

  • עוד באותו נושא:
  • דורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully