וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הנפילה אתמול: הפסקת מסחר בדורי בנייה

28.7.2014 / 11:15

מניית דורי בנייה נפלה עוד 5% היום לפני הפסקת המסחר - לאחר שקרסה אתמול ב-45%. החברה הודיעה אתמול על מחיקה של עד 350 מיליון שקל בשל טעויות שבוצעו באומדני פרויקטים

הפסקת מסחר היום (ב') במניות דורי בנייה ( 130 -5.25% ) וקבוצת דורי ( 100.8 ) לקראת פרסום "דיווח מהותי", לשון הודעת החברה לבורסה.

אתמול נפלה דורי בנייה ב-45% לאחר שדיווחה על מחיקה אדירה הצפויה בהון העצמי. לאחר שברבעון הראשון של השנה רשמה החברה הפסד של 28 מיליון שקל בעקבות הוצאות בלתי צפויות וטעויות באומדן עלויות של פרויקטים, אתמול התברר כי זאת היה רק ההקדמה, לאחר שדורי דיווחה כי ברבעון השני היא צופה הפסד עצום של 250-350 מיליון שקל.

ההפסד צפוי להעביר את דורי בניה להון עצמי שלילי (ההון של החברה עמד בסוף מארס על 191 מיליון שקל) ולהוביל להפרה של אמות המידה הפיננסיות שלה מול הגורמים המממנים שלה.

הבדיקה הנוכחית שנערכת בחברה, ועדיין לא הסתיימה, בוחנת את כל האומדנים הקיימים בפרויקטים שלה. מדובר בפעילות בהיקף כולל של 5 מיליארד שקל בפרויקטים שבוצעו וכן בכאלה שנמצאים בתהליכי ביצוע. ככל הנראה, הטעויות שבוצעו באומדנים היו רוחביות ונוגעות לפרויקטים רבים ולכן נראה כי את רוב הנזק שנגרם ניתן לייחס להחלטות הנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully