וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר ופלאפון יוצאות בהטבות ללוחמים בצוק איתן

מאז תחילת מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה מגיעות ניידות של פרטנר לאזורי הכינוס ומספקות שירות לחיילים. בנוסף מחולקים טאבלטים חינם לפצועים וחיילים יזוכו על חוסר שימוש בסלולר

על רקע מבצע "צוק איתן" יוצאת חברת פרטנר בשורה של הטבות למען חיילי צה"ל ותושבי השרום. מיום שישי האחרון מבקרים עובדי החברה את פצועי צה"ל בבתי החולים יחד עם נציגי האגודה למען החייל ומחלקים להם טאבלטים חינם. כמו כן מאז תחילת המבצע שולחת פרטנר מדי יום שלוש ניידות לאזורי הכינוס של החיילם בעוטף עזה. הניידות מצוידות במטענים, סוללות מוטענות, מכשירים ניידים, עמדות הטענה וגנרטורים.

בנוסף הודיעה החברה כי תזכה את חיילי צה"ל הן בסדיר והן במילואים על התקופה שלא התאפשר להם להשתמש במכשיר הסלולר שלהם. הזיכוי יבוצע באופן אוטומטי בחשבונית החודשית.

כמו כן הודיעה פרטנר כי תרחיב את נפח הגלישה לכל לקוחותיה ל-10G ללא תשלום נוסף. תוקף הטבו זו הוא עד סוף חודש יולי.

בנוסף הודיעו חברת פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל כי הם יוצאים במהלך משותף, שיאפשר ללוחמים בדרום ליצור קשר עם משפחותיהם. החל מהיום יגיעו לאזור הלחימה בדרום ניידות מיוחדות של פלאפון ובהן מכשירים שיאפשרו לחיילים שאין ברשותם מכשיר נייד, ליצור קשר עם משפחתם, לאחר תקופה ארוכה שלא היו בקשר עם הבית. פלאפון גם מעניקה לחיילים ולתושבי הדרום חבילת גלישה של 5 GB ללא תשלום בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully