וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקף הנפקת מובילאיי עלה למיליארד דולר

3.8.2014 / 10:37

מובילאיי טסה בעשרות אחוזים ביום שישי והחתמים הגדילו את סך הגיוס לאחר מימוש מנגנון "נעל ירוקה". דלק רכב מכרה 36% ממניות מובילאיי שהחזיקה

היקף הנפקת מובילאיי (Mobileye) הישראלית עלה לכמיליארד דולר לאחר שהופעל מנגנון "נעל ירוקה" (Greenshoe) על ידי החתמים. לפי גולדמן זאקס, החתם המוביל בהנפקה, סך הגיוס הסתכם ב-1.023 מיליארד דולר, וזאת לאחר שהגיוס הראשוני שלה עמד על 890 מ' ד'. (לסיפור המלא)

החברה השלימה בליל חמישי גיוס של 890 מיליון דולר לפי שווי חברה של 5.31 מיליארד דולר, גבוה מהציפיות המוקדמות. המניה טסה בעשרות אחוזים בוול סטריט ביום שישי והחתמים הפעילו את מנגנון "נעל ירוקה". מדובר כעת בחברה הישראלית החמישית בגודלה בוול סטריט.

מובילאיי, שפיתחה מערכות למניעת תאונות דרכים מבוססות מצלמה בעלת טכנולוגיה של ראייה מלאכותית, נסחרת תחת הסימול MBLY בבורסת ניו יורק (NYSE).

בתוך כך, חברת דלק רכב ( 3,664 +2.03% ) , שהחזיקה ב-952.7 אלף מניות של מובילאיי לפני הפיצול וב-4.7 מיליו מניות אחרי הפיצול ערב ההנפקה, דיווחה היום (א') כי מכרה 36% מהחזקותיה בחברה וצפויה לרשום רווח הון של כרבע מיליארד שקל בדוחות הרבעון השני של השנה. על יתרת החזקות החברה קיימת מיגבלת מימוש (חסימה) של 180 יום.

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully