וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים קלות

משה גולן

12.8.2014 / 23:25

ההתרחשויות הגיאו-פוליטיות באוקראינה ועיראק עומדות במוקד: "המשקיעים מחכים לפתרון כלשהו". מאקרו: הגרעון התקציבי - 94.6 מיליארד דולר, לעומת הצפי לגרעון של כ-98.2 מיליארד דולר

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ג') בירידות על רקע נעילה שלילית במרבית בורסות אירופה. המשקיעים ממשיכים להתמקד בזירה הגיאו-פוליטית, בעיקר באוקראינה ובעיראק, ובנתוני המאקרו והדוחות.

אינפו גלובס וול סטריט. גלובס
אינפו גלובס וול סטריט/גלובס

המסחר ממשיך להיות מושפע מההתרחשויות בעיראק ובאוקראינה. אתמול הדיח הנשיא העיראקי את ראש הממשלה נורי אל-מליקי, שסרב להתפטר ולהעביר את השלטון לידי אל-אבאדי, שמעוניין להקים קואליצייה רחבה הכוללת את השבטים הסונים. הנשיא אובמה הביע תמיכה באל-אבאדי. בינתיים, הכוחות הכורדים ממשיכים להילחם בארגון דאע"ש שממשיך במסע ההרג שלו בצפון עיראק ובסוריה.

רנדי וורן, אנליסט ראשי בוורן פייננשל, אומר היום כי "השווקים נעים היום בין ארועים גאו-פוליטיים. המשקיעים מחכים לפתרון כלשהו".

אלעד שמש, האסטרטג הראשי של בית ההשקעות קולמקס מציין היום כי "נראה כי המשקיעים בטוחים בעוצמתם של השווקים וחוזרים לקנות מניות. המדדים האמריקאים מציגים עוצמה מרשימה אשר מורידה את פרמיית הסיכון בצורה חדה. מנגד פתיחת הפער בין השווקים האיתנים בארה"ב למקביליהם באסיה ואירופה מאותתים כי לא לעולם חוסן, וגם בסנטימנט חיובי ממושך כמו היום עדיין אין פתרון למצוקת האשראי באירופה ולהאטה בסין ומימוש עמוק יותר הינו רק שאלה של זמן ותזמון ולכן חשוב לשמור על רכיב מזומן גבוהה".

זירת המאקרו דלילה היום כאשר ב-21:00 (שעון מקומי) התפרסם המאזן התקציבי, שהצביע על גרעון של 94.6 מיליארד דולר, לעומת הצפי לגרעון של כ-98.2 מיליארד דולר.

סאפיינס פרסמה דוחות

קינדר מורגן (38.75 1.57%-) זינקה אתמול בחדות לאחר שהודיעה כי תאחד מספר חברות אנרגיה שבבעלותה לידי חברה אחת. היקף העסקה נאמד בכ-44 מיליארד דולר.

מניית טסלה (259.96 0.25%+) במוקד לאחר שדויטשה בנק שידרג את ההמלצה על מניית החברה ל"קנייה" ואת היעד ל-310 דולר לעומת היעד הקודם שעמד על 220 דולר. אתמול סגרה המניה במחיר של כ-260 דולר.

חברת סאפיינס (7.97 4.18%+) דיווחה היום כי הכנסותיה צמחו ברבעון השני של 2014 ב-17% לכ-38.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-33 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) הסתכם ברבעון בכ-3.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (GAAP) עלה ברבעון השני של השנה לכ-3.1 מיליון דולר, לעומת כ- 2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

חברת מג'יק (7.13 0.28%+) הודיעה היום כי מועצת המנהלים של החברה אישרה היום חלוקת דיבידנד של 0.095 דולר למניה (המוערך בהיקף כספי כולל של כ-4.2 מיליון דולר). הדיבידנד הינו בגין המחצית הראשונה של 2014. הדיבידנד שיחולק ישולם במזומן ב-4 בספטמבר 2014 לכל בעלי המניות של מג'יק נכון לסגירת המסחר בנאסד"ק ביום 19 באוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully