וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גט טקסי גייסה 150 מיליון דולר

רועי גולדנברג

13.8.2014 / 12:29

בין המשקיעים: קרן ההשקעות השבדית Vostok Nafta. הגיוס של גט טקסי מגיע חודשיים בדיוק אחרי סבב של המתחרה אובר, שגייסה 1.2 מיליארד דולר לפי שווי של 18.2 מיליארד דולר

חברת GetTaxi הישראלית השלימה גיוס ענק של 150 מיליון דולר. החברה טרם חשפה את שמות המשקיעים השונים, בהן קרנות ציבוריות, אך ציינה רק את שמה של קרן ההשקעות השבדית Vostok Nafta. הגיוס החדש אמור לאפשר לחברה, שמפעילה אפליקציה להזמנת מוניות בקליק, להשיק את השירות העסקי שלה בניו יורק ולהרחיבו גם בלונדון, כפי שהוא פועל בהצלחה בישראל.

בנוסף, החברה מתכננת להשתמש בגיוס כדי להרחיב את פעילותה לערים מרכזיות נוספות באירופה מעבר ללונדון, מוסקבה וסנט פטרסבורג. עד כה גייסה גט טקסי כ-207 מיליון דולר, בין היתר מהמיליארדר לן בלווטניק.

במסגרת שירות העסקי שמציעה גט טקסי, חברות ועסקים יכולים להשתמש בשירותי גט טקסי כחשבון עסקי וכך עובדים בחברה יכולים להשתמש במוניות גט טקסי מבלי לשלם באופן פרטי. השירות תפס תאוצה בישראל וכאמור בדרך להשקה בניו יורק, שם פועלת החברה באמצעות מכוניות יוקרה שחורות. המתחרה הגדולה של גט טקסי, Uber, הודיעה לפני כשבועיים על השקת מוצר דומה ולכן התחרות צמודה מאי פעם.

הגיוס של גט טקסי מגיע חודשיים בדיוק אחרי סבב ענק של המתחרה אובר, שגייסה 1.2 מיליארד דולר לפי שווי של 18.2 מיליארד דולר. מנכ"ל גט טקסי ואחד ממייסדיה, שחר ווייסר, מיהר אז לכתוב בפייסבוק כי "אלה חדשות מצוינות לתעשייה ולגט טקסי בפרט". וייסר ניצל את הבמה כדי לחשוף כמה מהנתונים שגט טקסי עושה בעולם. החברה מגלגלת מאות מיליוני דולרים ורושמת הכנסות של כ-100 מיליון דולר השנה, כשב-2015 היא צפויה להגיע להכנסות של 500 מיליון דולר עם קצב הכנסות שנתי של 400%.

כפי שציין וייסר אז וגט טקסי מדגישה היום, המוצר העסקי שלה מאפשר לה לייצר הכנסות גבוהות יותר מאלה של כמה מהמתחרות, בהן Lyft (ארה"ב), Hailo (בריטניה) ו-MyTaxi (גרמניה). עוד הוסיף בפוסט שכתב בזמנו כי גט טקסי היא היחידה שרווחית היום ב-22 מתוך 24 הערים בהן היא עובדת, ושתהיה רווחית לגמרי השנה. רוב הערים, אגב, הן ערים בישראל, כך שמידת הרווחיות וההכנסות לא גבוהה כמו ערים בחו"ל, שבהן פעילות המתחרות.

וייסר התייחס היום לגיוס ואמר כי "אנחנו עובדים קשה בשביל להפוך את השירות שלנו לטוב ומתקדם יותר יום יום, ולצד העבודה הקשה אנחנו גם אסירי תודה לכל אחד מהנהגים, המשתמשים, השותפים, העובדים והמשקיעים שלנו בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • גט טקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully