וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים בדרום גם השבוע - והפעם בבאר שבע

14.8.2014 / 18:15

עשרות אזרחים ממרכז הארץ ומצפונה צפויים להגיע מחר לבאר שבע במסגרת מבצע דרום איתן של עמותת איילים על מנת לחזק את עסקי האזור שנפגעו כתוצאה מהמצב הביטחוני

מבצע "קונים בדרום – מחזקים את ישראל" נמשך. עשרות אנשים כבר לקחו חלק במיזם הלאומי דרום איתן וערכו בשבועות האחרונים קניות באשקלון, באשדוד ובשדרות ומחר (שישי) צפויים להגיע עשרות אזרחים מאזור המרכז והצפון לבצע קניות בעיר באר שבע. המפגש יתקיים בבאר שבע, רחוב החלוץ 33, בשעה 11:00.

בעקבות המצב הביטחוני והפגיעה הכלכלית הקשה בעסקים בדרום, מובילים בכירים בהנהגה הישראלית ביניהם שר החוץ אביגדור ליברמן, וסגנית שר הפנים, פאינה קירשנבאום , בשיתוף עמותת "איילים" , את פרויקט "דרום איתן" שעיקרו חיזוק הדרום ועידוד הכלכלה המקומית בדרום, תוך הבעת סולידאריות חברתית לתושבי הדרום. למיזם הייחודי נרתמו רשויות מקומיות מהצפון והמרכז, ארגונים וחברות דוגמת ההסתדרות, הקרן לידידות, קק"ל ועוד, עם נציגים של פדרציות וקהילות יהודיות ונוצריות מכל רחבי העולם.

במסגרת המיזם הלאומי יופעל מוקד מידע של עמותת איילים, יוקם אתר אינטרנט ייעודי, לצד פעילות ברשתות החברתיות. כל אלו יספקו מידע רציף בשפה העברית והאנגלית בדגש על הקמת מאגר של בתי עסק, מפעלים וחברות הפועלים בדרום שייהנו מחשיפה לקהל הרחב בארץ ובחו"ל. זאת, על מנת לעודד ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם לבצע קניות והזמנות מוצרים בדרום הארץ . המיזם ימשיך לפעול גם בתום המערכה בדרום ככל שיידרש.

סגנית שר הפנים, ח"כ פאינה קירשנבאום, ציינה כי "מטרת המיזם הינה לעודד קניות ורכישות של ישראלים ממרכז וצפון הארץ ושל יהודים רבים ברחבי העולם הרוצים לסייע ולחזק את מדינת ישראל במיוחד בתקופה זו. אני מאמינה כי בעשייה זו נסייע לעסקים, חברות ומפעלים בדרום הארץ, שנפגעו כתוצאה מהמערכה נגד ארגוני הטרור. אני רואה בפרויקט 'קונים בדרום ומחזקים את מדינת ישראל כולה' , קיום הלכה למעשה של ערבות הדדית של אזרחי מדינת ישראל זה לזה".

  • עוד באותו נושא:
  • דרום איתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully