וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ערכו קניות בבאר שבע: "מחמם את הלב"

15.8.2014 / 15:56

בשבוע הרביעי לפרויקט "דרום איתן" הגיעו כ-300 איש מרחבי הארץ לחזק את העסקים בבאר שבע. ח"כ פאינה קירשנבאום: "מסר חזק וברור - לא תצליחו לשבור אותנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-300 אזרחים מרחבי הארץ הגיעו הבוקר (שישי) לבאר שבע להפנינג עם בעלי עסקים במקום במסגרת פרויקט "דרום איתן". האזרחים הגיעו לעיר באוטובוסים שיצאו מקרית שמונה וגוש חלב שבגליל, מגוש דן ומרחבי הדרום. זהו השבוע הרביעי לפרויקט לאחר שבשלושת השבועות האחרונים ערכו משתתפיו קניות באשדוד, אשקלון ושדרות על מנת לחזק את בעלי העסקים שנפגעו עקב המצב הביטחוני.

סגנית שר הפנים, ח"כ פאינה קירשנבאום, מיוזמות הפרויקט אמרה כי "מרגש לראות שכל פעם מחדש מגיעים אזרחים רבים מהצפון והמרכז לחזק את הדרום. השבוע הגיעו לבאר שבע תושבים מקרית שמונה, רמלה, לוד, כפר סבא, מעלה אדומים, בית שמש ועוד על מנת לערוך קניות ולהביע סולידריות עם אלה שנפגעו מהמערכה בדרום". קירשנבאום הוסיפה כי "אנו נמשיך לקרוא לאזרחים להמשיך ולהגיע לכאן על מנת לסייע לחיזוק החוסן הכלכלי - והחברתי. האחדות הזו היא מסר חזק וברור לא תצליחו לשבור אותנו, אנחנו חזקים ומאוחדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנציון בלומנפלד, הבעלים של "קיוסק בנצי" ותושב באר שבע הוא תושב העיר מעל 50 שנה ועובד במדרחוב של באר שבע. לדבריו, הגעתם של ישראלים מכל רחבי הארץ מחממת את לב בעלי העסקים המקומיים ומחזקת אותם. "אנו זקוקים לתזרים כדי להמשיך ולהתקיים כאן. אני עובד עם אוכלוסייה מבוגרת. הייתי כאן בהרבה מלחמות אבל מאז מלחמת המפרץ, אני לא זוכר שאנשים כל כך פחדו לצאת מהבתים. לראות את ההתעוררות של הרחוב ושל כל אזרחי ישראל מראה לנו כמה חזק העם הזה", אמר בנציון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המיזם יימשך ככל שיידרש

בעקבות המצב הביטחוני והפגיעה הכלכלית הקשה בעסקים בדרום, מובילים בכירים בהנהגה הישראלית ביניהם שר החוץ אביגדור ליברמן, וסגנית שר הפנים, פאינה קירשנבאום , בשיתוף עמותת "איילים" , את פרויקט "דרום איתן" שעיקרו חיזוק הדרום ועידוד הכלכלה המקומית בדרום, תוך הבעת סולידאריות חברתית לתושבי הדרום. למיזם הייחודי נרתמו רשויות מקומיות מהצפון והמרכז, ארגונים וחברות דוגמת ההסתדרות, הקרן לידידות, קק"ל ועוד, עם נציגים של פדרציות וקהילות יהודיות ונוצריות מכל רחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת המיזם הלאומי יופעל מוקד מידע של עמותת איילים, יוקם אתר אינטרנט ייעודי, לצד פעילות ברשתות החברתיות. כל אלו יספקו מידע רציף בשפה העברית והאנגלית בדגש על הקמת מאגר של בתי עסק, מפעלים וחברות הפועלים בדרום שייהנו מחשיפה לקהל הרחב בארץ ובחו"ל. זאת, על מנת לעודד ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם לבצע קניות והזמנות מוצרים בדרום הארץ . המיזם ימשיך לפעול גם בתום המערכה בדרום ככל שיידרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully