וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחייה של 45 יום בהשלמת רכישת תנובה

19.8.2014 / 9:13

כך דיווחה מבטח שמיר לבורסה. אם עד למועד ההשלמה החדש ברייטפוד לא תקבל את האישורים הרגולטוריים הנדרשים בסין, יהיה זכאי כל צד לדחות את מועד ההשלמה ב-3 חודשים נוספים

המתנה לתנובה.
בחודש שעבר עדכנה מבטח שמיר על המשך המגעים שהיא מנהלת להצטרף למכירת השליטה בתנובה

השלמת עסקת מכירת השליטה בתנובה לחברת ברייטפוד הסינית נדחתה ב-45 יום, עד ליום ה-5 באוקטובר. כך דיווחה היום (ג') לבורסה מבטח שמיר ( 11,130 ) , המחזיקה בתנובה יחד עם קרן אייפקס.

עוד עולה מהדיווח של מבטח שמיר כי ככל שעד למועד ההשלמה החדש ברייטפוד לא תקבל את האישורים הרגולטוריים הנדרשים בסין, יהיה זכאי כל צד לדחות את מועד ההשלמה ב-3 חודשים נוספים, כלומר עד ליום ה-5 בינואר 2015.

נזכיר כי ‏בחודש מאי האחרון חתמה אייפקס על עסקה למכירת החזקותיה בתנובה (56%) לברייטפוד, לפי שווי חברה של 8.6 מיליארד שקל. המחיר לעסקה קבוע, אלא אם תהיה הרעה דרמטית ומהותית בתוצאות תנובה עד מועד השלמת העסקה.

בחודש שעבר עדכנה מבטח שמיר על המשך המגעים שהיא מנהלת להצטרף למכירת השליטה בתנובה. ‏במבטח שמיר ציינו כי "ככל שהמשא-ומתן בין ברייטפוד לחברה יבשיל לכדי הסכם מחייב בתוך תקופה של חודשיים, לא תמכור החברה את החזקותיה בתנובה לברייטפוד, ותישאר בתנובה תוך שיתוף-פעולה עם ברייטפוד". ‏עוד הוסיפו שם כי "אם המשא-ומתן לא יבשיל לכדי הסכם מחייב בתוך התקופה האמורה, תמכור החברה את החזקותיה בתנובה במועד השלמת הסכם אייפקס-ברייטפוד, בהתאם לתנאי זכות ה-‏Tag Along‏".

  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully