וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של כ-64% ברווחי כלל ביטוח ברבעון השני השנה

24.8.2014 / 9:38

בפעילות ביטוח החיים רשמה החברה הפסד של כ-77 מיליון שקל ברבעון לעומת רווח של כ-67 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

חברת כלל ביטוח פרסמה הבוקר (א') את תוצאותיה לרבעון השני של 2014. סך הרווח הכולל לאחר מס המיוחס לבעלי המניות עומד על כ-251 מיליון שקל במחצית הראשונה של שנת 2014 לעומת כ-244 מיליון שקל אשתקד. ברבעון השני של השנה הרווח הכולל לאחר מס לבעלי המניות מסתכם בכ-50 מיליון שקל לעומת רווח של כ-140 מיליון שקל אשתקד.

בפעילות ביטוח החיים רשמה החברה הפסד של כ-77 מיליון שקל ברבעון לעומת רווח של כ-67 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מנגד, בביטוח כללי נרשם רווח של כ-138 מיליון שקל לעומת רווח של כ-69 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עוד מדווחים בכלל ביטוח על גידול בהפסד בכלל פיננסים בסך של כ-15 מיליון שקל. הגידול בהפסד נובע בעיקר מהפחתה בשווי אחזקות כלל פיננסים באג"ח לא סחיר אלון דלק שהסבה לכלל פיננסים הפסד של כ-17 מיליון שקל.

כלל פיננסים נמצאת בהליך מול בעלי האג"ח לפירעון מוקדם של אגרות החוב, בגינן רשומה התחייבות בערך של כ-216 מיליון שקל, וזאת כנגד מחיר פדיון גבוה יותר משווי ההתחייבות בספרים. בגין פדיון זה צפויה החברה לרשום הפסד של כ-20 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה. לאחר סילוק החוב תפעל החברה לקבלת יתרות הנכסים המצויות בכלל פיננסים, בסך של כ- 250 מיליון שקל.

איזי כהן מנכ"ל החברה ציין כי "כלל ביטוח ממשיכה ליישם את האסטרטגיה שנקבעה תוך טיוב העסק, היפרדות מעסקים שאינם רווחיים ושיפור התוצאות החיתומיות בכל ענפי הביטוח. אנו ממשיכים במלוא המרץ בהוצאה לפועל של תכניות העבודה לשנת 2014"

  • עוד באותו נושא:
  • כלל ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully