וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנפיים רוכשת מטוס איירבוס ב-30 מ'יליון דולר

24.8.2014 / 10:50

התקבולים הצפויים מסך הסכמי החכירה של גלובל כנפיים ליסינג בשנים הבאות מסתכמים לסך של כ-135 מיליון דולר

גלובל כנפיים ליסינג, מקבוצת כנפיים ( 630 ) , הודיעה היום (א') על חתימה והשלמת הסכם לרכישת מטוס מדגם איירבוס 330-200 (שנת ייצור 2000) ב-30 מיליון דולר. המטוס מוחכר בהסכם קיים לחברת התעופה אייר ברלין עד המחצית השנייה של 2019.

על פי הסכם החכירה, צפויים התקבולים מדמי החכירה המשולמים על ידי החוכרת, לא כולל מימוש האופציה, להסתכם ב-22 מיליון דולר. דמי החכירה הינם קבועים ומשולמים מדי חודש מראש.

התקבולים הצפויים מסך הסכמי החכירה של גלובל כנפיים ליסינג בשנים הבאות, כולל עסקה זו שהושלמה, מסתכמים לסך של כ-135 מיליון דולר, מתוכם סך של כ-112 מיליון דולר עד תום שנת 2017.

כאמור, היקף העסקה הינו כ-30 מיליון דולר, והיא מומנה מאמצעים עצמיים של גלובל ליסינג הכוללים גם את תמורת הרחבת סדרת אג"ח א' שביצעה החברה ביולי 2014. עם זאת, החברה סיכמה עם בנק מממן ישראלי על מתווה מימון בנקאי (Recourse) לעסקה זו בשיעור המקובל בעסקאות ליסינג של החברה. בשלב זה טרם נחתם הסכם מימון אשר יחליף את המימון העצמי בשיעור כאמור, וככל שיושלם המימון הבנקאי החברה תדווח על כך בהתאם.

"עסקה זו הינה צעד נוסף במימוש תכניתנו לחידוש והצערת צי המטוסים, במקביל למהלך הרחב שהשלמנו לטיפול במטוסים הוותיקים בצי", מסר סידני סלסקי, מנכ"ל גלובל כנפיים ליסינג. "המטוס מצטרף לשני המטוסים החדשים שרכשנו באוקטובר 2013 ואנו פועלים להמשיך בתכניותינו ולבצע עסקאות ליסינג נוספות תוך הארכת מח"מ ההסכמים וגיוון החוכרים. היכולת הפיננסית האיתנה של החברה, והנגישות למגוון מקורות מימון מאפשרות לנו לנצל באופן אופטימאלי את תנאי השוק לביצוע עסקאות ליסינג התואמות את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • איירבוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully