וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועה? אמזון רוכשת אתר לצפייה במשחקי וידאו ב-970 מ' ד'

משה גולן

26.8.2014 / 8:51

אמזון הודיעה כי היא רוכשת את אתר הוודיאו-סטרימינג Twitch המאפשר צפייה במשחקי וידאו. אמזון ציינה כי האתר מושך מיליוני גולשים מדי חודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון הודיעה אמש (ב') כי היא רוכשת את אתר הוודיאו-סטרימינג Twitch תמורת כ-970 מיליון דולר במזומן. החברה ציינה בהודעה כי האתר יצר פלטפורמה ייחודית שמושכת מיליוני גולשים מדי חודש.

לפני כחודש דווח כי גוגל מנהלת מגעים לרכישת טוויץ' תמורת מיליארד דולר אך רק אתמול בבוקר פורסמו דיווחים לפיהם אמזון סיכמה את העסקה.

אומנם לטוויץ' קיים פוטנציאל גדול להפוך את מספר המבקרים למזומנים, אך רבים תוהים כיצד הפך אתר ווידיאו-סטרימיניג לאטרקטיבי עד כדי כך שחברה מוכנה לשלם תמורתו כמעט מיליארד דולר?

טוויץ' נוסדה ב-2011 כמעין חברה בת של Justin.tv, אתר פופולרי לצפייה ישירה. טוויץ' התמקדה בצפייה של משחקי וידאו ובכל מני תכנים הקשורים לכך. האתר מאפשר למשתמשים ליצור ערוצים משלהם, להעלות סרטונים שלהם משחקים במשחקי וידאו ואף לספק פרשנות של המהלכים שהם ביצעו במשחק.

עד כמה טוויץ' גדולה? נתונים שפורסמו בחודש אפריל מצביעים על כך שהאתר הפופולרי צמח למימדים עצומים ואחראי ל-40% מכל תנועת הסטרימיניג בארה"ב. לפי חברת Qwilt, המבצעת ניתוחים אנליטים, טוויץ' הפך לאתר הווידאו סטרימינג הגדול ביותר.

עם זאת, רבים בשוק מטילים ספק ביכולת של טוויץ' להפוך את תנועת הגולשים למזומנים וסבורים כי סכום הרכישה גדול מדי ומהווה עדות נוספת לבועה שהתנפחה בחברות הטכנולוגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully