וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עובד שופרסל תוקף כתבת של ערוץ 10

8.9.2014 / 14:52

תקרית מביכה: צפו בעובד סניף שופרסל בת"א תוקף פיזית ומילולית כתבת שהגיעה חמושה במצלמה נסתרת כחלק מכתבת תחקיר לתוכנית "הכל כלול"

גלובס

תחקירנית של התוכנית "הכל כלול" בערוץ 10, בהגשתן של סיון כהן ונגה ניר נאמן, הותקפה הבוקר (ב') פיזית ומילולית ע"י עובד שופרסל בסניף בת"א, לאחר שהגיעה חמושה במצלמה נסתרת במסגרת תחקיר של התוכנית הכלכלית.

התחקירנית הגיעה לסניף כדי לשאול את העובדים אם הם מודעים לכך שמשרדי הבריאות והחקלאות האריכו באחרונה את תוקף חיי המדף של בשר הודו ועוף טרי מ-4 ימים אחרי השחיטה ל-7 ימים - וזאת לכאורה מבלי לעדכן את רשתות השיווק ואת הציבור, ומה שלדעת מומחים וטכנולוגים מסכן את בריאות הציבור.

התחקירנית ליאת בירנבאום ניגשה למחלקת העופות וכשניגשה לעובד ושאלה אותו על העניין, הוא אמר: "למה את שואלת אותי את זה?". העובד התקרב אליה, עיקם את ידה, חטף את המכשיר הסלולרי שלה והלך.

התחקירנית ההמומה החלה לבכות, ורק בהתערבותו של מנהל הסניף הוחזר לה הטלפון הסלולרי שלה. בסרטון שצולם במצלמה הנסתרת ניתן לראות את מנהל הסניף מתנצל בפני התחקירנית על "האימה ועוגמת הנפש" שעברה.

מרשת שופרסל נמסר בתגובה כי "מבדיקה ראשונית שביצענו מיד עם קבלת התלונה עולה כי מדובר באירוע חמור של התנהגות עובד בניגוד מוחלט להוראות ונהלי החברה. העובד הושעה מיידית וזומן לשימוע לפני פיטורים. אנו מצרים על האירוע ומגנים כל התנהגות תוקפנית או אלימה".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully