וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרדים החדשים של פייסבוק בישראל

שלומית צור ורועי גולדנברג

8.9.2014 / 18:30

ענקית האינטרנט שכרה 3,500 מ"ר ב-120 שקל למ"ר. פאלו אלטו נטוורקס שכרה את 3 הקומות הפנויות במגדל דיסקונט במקומה של דש

פייסבוק ישראל מרחיבה את פעילותה בארץ: ל"גלובס" נודע כי החברה שכרה זמן קצר לפני מבצע צוק איתן 4 קומות במגדל רוטשילד 22 בתל אביב שבבעלות חברות אביב שבשליטת דורון אביב ודפנה הר לב ו-LR. הקומות ששכרה פייסבוק ממוקמות באמצע המגדל שכולל בסך הכול 29 קומות, ומתפרשות על פני 3,500 מ"ר.

על פי הערכות דמי השכירות ששילמה פייסבוק עומדים על כ-120 שקל למ"ר. העסקה כוללת גם כמה חניות.
באוקטובר אשתקד רכשה פייסבוק את חברת אונבו הישראלית תמורת 150 מיליון דולר, והקימה במשרדי אונבו בבורסה את מרכז הפיתוח של החברה. בפברואר החליטה פייסבוק לפתוח גם מרכז מכירות ולהרחיב את שטחי פעילותה. בשדרות רוטשילד בתל אביב פועלות בשנים האחרונות יותר ויותר חברות סטארט-אפ, שהן המפרסמות הכי גדולות של פייסבוק ישראל. על פי הערכות, לעובדה זו קשר ישיר לבחירה בשדרות רוטשילד כמיקומם של השטחים החדשים.

שכירות של 5 מיליון שקל בשנה

בנוסף, נודע ל"גלובס" כי חברת אבטחת המידע פאלו אלטו נטוורקס שבבעלות ניר צוק (מבכירי צ'ק פוינט לשעבר) שכרה לאחרונה מחברת פנדום מקבוצת וייס את 3 הקומות שבבעלותה במגדל דיסקונט הסמוך. החוזה נחתם ל-9 שנים לפי 5 מיליון שקל לשנה ברמת גמר. מדובר בקומות 24-26 במגדל דיסקונט ששטחן כ-3,200 מ"ר, ושבהן שכן עד לפני חצי שנה בית ההשקעות דש שהעתיק את מעונו לבני ברק לאחר המיזוג עם בית ההשקעות מיטב.

פאלו אלטו נטוורקס הנסחרת בנאסד"ק לפי 6 מיליארד דולר, רכשה לאחרונה את חברת Cyvera הישראלית שפועלת מתל אביב ומסן פרנסיסקו. המשרדים החדשים ישמשו גם את העובדים שייקלטו בחברה בעקבות הרכישה. לאחרונה השלימה סייברה גיוס של 11 מיליון דולר. החברה נמצאת בבעלות באטרי ונצ'רז וחברת בלאמברג.

עסקה נוספת שמצביעה על ריכוז חברות הייטק וסטארט-אפ בשדרות רוטשילד בוצעה לפני כשנה, כאשר החברות לוינשטיין ופנדום השכירו בניין משרדים שלם בבעלותן ברחוב לילינבלום 28 לחברת הסטראט-אפ הישראלית איירון סורס, הנחשבת למפיצת התוכנות ברשת הגדולה ביותר כיום.

מדובר בבניין בן 6 קומות בשטח כולל של 2,500 מ"ר, עם 88 חניות. החוזה נחתם ל-5 שנים תמורת 130 שקל למ"ר במפרט מלא ובנוסף שטחי מסחר בשטח כולל של 400 מ"ר לפי 250 שקל למ"ר. כמו כן שכרה איירונסורס 44 חניות בעלות כוללת של 46 אלף שקל לחודש. בסך הכול היקף העסקה נאמד ב-450 אלף שקל לחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully