וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המיליארדרים של יבשת אירופה

פורבס

15.9.2014 / 14:45

בעליהם של החברות זארה, הייניקן ופררו רושה הם רק חלק מ-468 המיליארדרים אשר חיים כיום ביבשת אירופה; באיזו מדינה חיים הכי הרבה מיליארדרים, ומיהו האדם העשיר ביבשת?

ב-2014 היו באירופה 468 מיליארדרים שהונם המשותף קרוב ל-2 טריליון דולר. מתוך 9 המיליארדרים האוסטרים, דיטריך מטסיץ', הבעלים של רד בול הוא העשיר ביותר והונו מסתכם ב-8.6 מיליארד דולר. בהולנד, מי שמובילה את קבוצת 7 המיליארדרים המקומיים היא שרלין דה קרבלו הייניקן - הבעלים של...הייניקן. היא מחזיקה ברבע ממניות החברה ושוויה עומד על 11.2 מיליארד דולר.

לאתר פורבס ישראל

בריטניה היא ביתם של 47 מיליארדרים. ג'רלד קבנדיש גרוסוונור מחזיק בנדל"ן ב-5 יבשות, והוא האדם העשיר בממלכה עם הון של 12.8 מיליארד דולר. ברוסיה יש לא פחות מ-111 מיליארדרים (כמו במדינת קליפורניה) ואלישר אוסמנוב הוא העשיר שביניהם עם הון של 18.9 מיליארד דולר שהשיג באמצעות עסקאות פלדה, ותקשורת.

באיטליה, מישל פררו עשה את הונו בדרכים מתוקות יותר - באמצעות השליטה על חברת השוקולדים פררו רושה, ובצרפת מתגוררת האישה העשירה באירופה - ליליאן בטנקור, הבעלים של לוריאל עם 37.4 מיליארד דולר.

בגרמניה התווספו בשנה האחרונה הכי הרבה מיליארדרים חדשים - 26 במספר והיא המדינה עם המספר הגבוה ביותר של מיליארדרים אחרי רוסיה. אך ביתו של האדם העשיר ביבשת היא ספרד - שם צוחק כל הדרך אל הבנק אמניקו אורטגה, הבעלים של זארה עם הון של 61.9 מיליארד דולר. צפו בסרטון שמסכם את הכסף הגדול שמתגלגל באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully