וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Leverate נכנסה לרשימת 50 חברות הטכנולוגיה בצמיחה

החברה נכנסה למקום השמיני בדירוג של חברת רואי החשבון דלוייט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת Leverate העוסקת בתחום הפתרונות הטכנולוגיים לתעשיית הפורקס, הודיעה אתמול (ראשון) על כניסתה לרשימת 50 חברות הטכנולוגיה בצמיחה מהירה של דלוייט, אחד מ-4 משרדי רואי החשבון הגדולים בעולם. החברה הגיעה למקום ה-8. הדירוג של דלוייט עוקב אחרי אחוזי הצמיחה של חברות טכנולוגיה בישראל במשך תקופה של חמש שנים.

בשנים האחרונות החברה עשתה קפיצה גדולה קדימה במיוחד בתחום המסחר החברתי, המגדיל את סכומי המסחר ובטחון הסוחרים. כיום אומרת החברה כי היא מציעה את קהילת המסחר החברתי הגדולה ביותר בתעשיית הפורקס עם רשת המונה 100,000 סוחרים. בעקבות צמיחתה המהירה, החברה הפכה לגלובלית ופתחה משרדים בקפריסין, אוקראינה והונג קונג וזאת במטרה להגיע ליותר שווקים בהם תעשיית הפורקס תופסת תאוצה.

מנכ"ל Leverate, רן שטראוס ,אמר כי "אני מאוד מרוצה מדירוג החברה. בשנים האחרונות, עבדנו קשה על פיתוח פתרונות טכנולוגיים מובילים לתעשיית הפורקס. אנחנו ממשיכים בכיוון זה, ואני סמוך ובטוח שהצוות המוביל בחברה ימשיך לאתגר את התעשייה".

יו"ר מועצת המנהלים של Leverate, דורון כהן , אמר כי "לדירוג דלוייט נכנסו מעט חברות בתחום השירותים הפיננסיים. למרות שתחום זה מאוד תחרותי, בחברה מבינים היטב לאן פניה של תעשיית הפורקס וזה נותן לה יתרון משמעותי. אני גאה בהישגי החברה עד כה".

  • עוד באותו נושא:
  • פורקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully