וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א מגרילה 5 דירות להשכרה ביפו

אורי חודי

1.10.2014 / 15:01

הדירות ברחוב מיכאלאנג'לו במתחם יהודה הימית ביפו הן דירות 3 חדרים, בשטח שבין 60 מ"ר ל-70 מ"ר עם מרפסת וחניה - ויושכרו במחיר שבין 2,500 שקל לחודש לבין 2,700 שקל לחודש

פרויקט יפו. הדמייה: בר אוריין אדריכלים בע"מ, גלובס
פרויקט יפו/גלובס, הדמייה: בר אוריין אדריכלים בע"מ

עיריית תל אביב-יפו הכריזה היום על פתיחת הרשמה להגרלה על חמש דירות בפרויקט ביפו במסגרת פרויקט הכולל דיור בר השגה. מדובר בפרויקט פרטי שנבנה על ידי חברת "פידמונט אנטרפרייזס" ואייל עמיר ותוכנן על ידי האדריכל גידי בר אוריין.

42 יחידות דיור סך הכל, מתוכן 5 דירות יוקצו למטרת דיור בר השגה. מכיוון שחלק מהקרקע עליו נבנה הפרויקט היה שייך לעירייה, הוסכם על שיתוף פעולה בין היזם לעירייה במסגרת קידום התוכנית במסגרתו יימסרו לעירייה בתום הפרויקט חמש דירות. חמש דירות אלו ישמשו כדיור בר השגה בשכירות לזכאים תושבי העיר. מעיריית תל אביב נמסר כי מדובר ביוזמה המקודמת גם בחלקים אחרים בעיר לשילוב דיור בר השגה בפרויקטים ביזמות פרטית.

הדירות המיועדות לדיור בר השגה בפרויקט זה הן דירות 3 חדרים, בשטח שבין 60 מ"ר ל-70 מ"ר עם מרפסת וחניה. הדירות יושכרו בטווח מחיר שבין 2,500 שקל לחודש לבין 2,700 שקל לחודש. מעיריית תל אביב נמסר היום כי ההרשמה להגרלה תתקיים בין התאריכים 1/10/14-20/11/14 וההגרלה תתקיים ב-25 בנובמבר 2014. אכלוס הדירות צפוי לינואר 2015.

נזכיר שהעירייה בנתה בעצמה פרויקט לדיור בר השגה על קרקע שהייתה בבעלותה בשכונת שפירא בעיר. פרויקט זה שאוכלס לאחרונה ובנייתו בוצעה על ידי חברת שלום את נתן בעבור העירייה בניהול החברה העירונית עזרה וביצרון כולל 69 דירות, כולן למטרת דיור בר השגה בשכירות. גם בפרויקט זה נבחרו הזכאים בהגרלה.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully