וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בשווקים לקראת פרסום דוח התעסוקה בארה"ב

שירות גלובס

3.10.2014 / 15:35

אנליסטים מעריכים כי הדוח שיפורסם יצביע על יצירת 216 אלף משרות בספטמבר, לעומת 142 אלף באוגוסט. "אנשים יתמקדו בנתונים, לראות אם הכלכלה מספיק חזקה בשביל להעלות את הריבית"

לשכת תעסוקה בלוס אנג`לס, מובטלים, אבטלה. צלם רויטרס, גלובס
לשכת תעסוקה בלוס אנג'לס/גלובס, צלם רויטרס

שוקי המניות עולים היום (שישי) לקראת פרסום נתוני התעסוקה בארה"ב לחודש ספטמבר. אירופה מתאוששת מהירידות החדות ביותר מזה 15 חודשים, הדולר מתחזק, אגרות החוב הממשלתיות בארה"ב ובאירופה יורדות וכך מחיר הזהב נסוג.

מדד MSCI World עולה היום לראשונה מזה 4 ימים ומצמצם את ההפסד השבועי שלו ל-2.3%. מדד Stoxx 600 האירופי מוסיף 0.6% והחוזים העתידיים על מדדי המניות בוול סטריט מטפסים בכ-0.5%. הדולר מתחזק מול 16 המטבעות העיקריים בעולם, ותשואת אגרות החוב הממשלתיות ל-10 שנים בגרמניה עולה בשלוש נקודות בסיס ל-0.93%.

אנליסטים בארה"ב מעריכים כי דוח התעסוקה שיפורסם היום יצביע על יצירת 216 אלף משרות בספטמבר, לעומת 142 אלף באוגוסט. היה זה החודש הראשון השנה שקצב יצירת המשרות ירד מתחת ל-200 אלף. שיעור האבטלה צפוי להיוותר על 6.1% גם בספטמבר.

"אנשים יתמקדו היום בנתונים לראות האם הכלכלה מספיק חזקה בשביל שהפדרל ריזרב יתחיל להעלות את הריבית בשנה הבאה", אמר לסוכנות בלומברג כלכלן ב-Royal London Asset Management.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully