וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצ'יסון 3G צפויה להציע שירותי קול מוזלים עם השקת הדור השלישי

סוכנויות הידיעות

9.9.2002 / 11:57

מדיניות התמחור האגרסיווית עשויה לגרום לספקיות תקשורת אחרות להוזיל את תעריפיהן לשירותים קוליים; האצ'יסון: מדובר בספקולציות

ספקית שירותי הסלולר האצ'יסון 3G, הצפויה להיות החברה הראשונה לספק שירותים של הדור השלישי מחוץ ליבשת אסיה, מתכננת להציע שירותי קול מוזלים עם ההשקה הקרובה של טכנולוגיית הדור השלישי בבריטניה.

האצ'יסון צפויה לקבוע תעריפים מוזלים וקבועים לשירותי הקול של הדור השלישי בבריטניה, מהלך שעשוי לגרום לספקיות תקשורת אחרות כמו וודאפון ואורנג' להוזיל את תעריפיהן לשירותים קוליים. החברה מקווה לפתות משתמשים באמצעות שירותי נתונים המשולבים גם בכיסוי יעיל של רשתות לדור השלישי באזורים העירוניים.

בהמשך מתכוונת האצ'יסון להשיק שירותים דומים על רשתות לדור השלישי באוסטרליה, שוודיה, הונג קונג ואיטליה, שם צפויה ההשקה כבר השנה.

עם זאת, החברה טרם החליטה עד כמה תוזיל את מחירי מכשירי הטלפון הסלולריים לרשת לדור השלישי. האצ'יסון חתמה על עסקות עם NEC ומוטורולה לאספקת 2 מיליון מכשירים בעלות של כ-750 דולר ליחידה.

האצ'יסון טענה כי הדיווחים אודות מדיניות התימחור הצפויה הן ספקולציות, ומסרה כי טרם התקבלה החלטה בעניין זה.

האצ'יסון 3G נשלטת על ידי חברת ההחזקות ההונג קונגית האצ'יסון וומפואה (65%), הנמצאת בשליטתו של המיליארדר לי קא-שינג, שהוא בעל המניות העיקרי בחברת הסלולר הישראלית פרטנר . חברת NTT דוקומו מחזיקה ב-20% מהאצ'יסון 3G וחברת KPN מובייל ב-15%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully