וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מלניק פורש מהוועדה המוניטרית של בנק ישראל

6.10.2014 / 14:29

מלניק, שכיהן במקביל כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים במרכז הבינתחומי בהרצליה, יוצא בימים אלה לשנת שבתון בחו"ל

רפי מלניק. תמר מצפי, גלובס
רפי מלניק/גלובס, תמר מצפי

פרופ' רפי מלניק, ששימש כחבר מטעם הציבור בוועדה המוניטרית של בנק ישראל מאז היווסדה, סיים היום את כהונתו בת שלוש השנים בוועדה. מלניק, שכיהן במקביל כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים במרכז הבינתחומי בהרצליה, יוצא בימים אלה לשנת שבתון בחו"ל.

נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג: "היכרותו רבת השנים של פרופ' מלניק עם כלכלת ישראל וניסיונו הרב בניתוח המגמות במשק, בשילוב עם עומק ידיעותיו בתחומי המחקר האמפירי והספרות, העשירו והעמיקו את דיוני הוועדה, ותרמו לאיכות החלטותיה. אני מבקשת לברך את רפי ולהודות לו על תרומתו המשמעותית לעבודת הוועדה המוניטרית. רפי בוודאי ימשיך לתרום לחקר כלכלת ישראל גם בעתיד".

פרופ' רפי מלניק: "היתה לי הזכות להיות שותף ליישום החוק החדש של בנק ישראל שבמרכזו הקמת וועדה מוניטרית. יחד עם חבריי לוועדה, הייתי שותף בקבלת החלטות משמעותיות בתקופה מאתגרת למשק הישראלי, בכלל, ולמדיניות המוניטרית בפרט. שמחתי לשוב לבנק ישראל ולהיווכח מחדש ברמה המקצועית הגבוהה של המוסד וכלכלניו, להשתתף בדיוני הוועדה המעניינים, ולתרום לקבלת ההחלטות. אני מודה לפרופ' סטנלי פישר, שבראשותו הוקמה הוועדה ולד"ר קרנית פלוג, הנגידה הנוכחית של בנק ישראל ויושבת ראש הוועדה, ולחברי הוועדה, על תקופה מפרה ומעניינת בה עבדנו יחדיו, ומאחל הצלחה בהמשך עבודת הוועדה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפי מלניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully