וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש המחוזי הורה על הארכת צו הקפאת ההליכים לפויכטונגר תעשיות

אמיר הלמר וגולן פרידנפלד

9.9.2002 / 12:08

הארכת הצו - עד למתן החלטה סופית של השופטת ורדה אלשייך, היום או מחר; בנק דיסקונט בלבד מתנגד להמשך הקפאת ההליכים


בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט היום להאריך את צו הקפאת ההליכים שניתן לחברת פויכטונגר תעשיות עד למתן החלטה מנומקת שתתקבל היום, או לכל המאוחר מחר, ע"י השופטת ורדה אלשייך. בנק דיסקונט היה היחידי שהתנגד להמשך הקפאת ההליכים של החברה.

הנאמן של פויכטונגר תעשיות הציג לבית המשפט את לוח הזמנים הדחוס של החברה ואת הצורך שלה בהמשך הליך הקפאת ההליכים, שכן האשראי בהיקף של 20 מיליון שקל שהוזרם לחברה על ידי הבנקים מותנה בכך שהיום יוחלט על זהות המשקיע, שיזרים לחברה את הסכום הנותר שדרוש לה להמשך פעילותה. סכום נוסף זה מוערך בכ-20 מיליון שקל. הנאמן הדגיש כי במהלך היום יתבצע הליך התמחרות בין המציעים השונים, במטרה להגיע לכדי החלטה בנושא זה עוד היום. התהליך יתבצע במשרדי הנאמן ולא בבית המשפט.

בינתיים נראה כי 3 הקבוצות הרציניות ביותר שהגיעו לישורת האחרונה לרכישת פויכטונגר תעשיות הן קבוצת שלמה שמלצר, קבוצת אורדן - סקופ ושיכון ובינוי , שרכשה היום את חברת משב הנדסה ואת משב תעשיות תמורת 15 מיליון שקל.

טיעון נוסף שהועלה על ידי נאמן פויכטונגר תעשיות, הוא שהמעבר מהליך הקפאת הליכים להליך פירוק ימנע מהחברה להשתתף ב-2 מכרזים גדולים להם היא הגישה הצעות כחלק מקונסורציום, ואשר אמורים להניב לה הכנסות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים במידה שתזכה בהם. מדובר בפרויקט הרכבת הקלה ובפרויקט נוסף של חברת מקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully