וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע בחרה באורקל לפרויקט מחשוב גלובלי בהיקף של עשרות מיליוני דולרים

צורי דאר

9.9.2002 / 12:17

לדברי דן זיסקינד, לארי אליסון, מנכ"ל ומייסד אורקל, היה מעורב במגעים עם הנהלת טבע והביע מחויבות אישית להצלחת הפרויקט

חברת אורקל ישראל מסרה היום כי טבע, חברת התרופות הגנריות הגדולה בעולם, בחרה במערכת Oracle E-Business Suite כפתרון מחשוב כולל לחברה. על פי אורקל, מדובר בפרויקט המחשוב הגדול ביותר של חברה ישראלית בשנים האחרונות והיקף ההשקעה של טבע בו נאמד בעשרות מיליוני דולרים.

מערכת Oracle E-Business Suite לניהול משאבי הארגון (ERP) כוללת ניהול ההיבטים הארגוניים כגון שרשרת הערך, וכן ניהול המערכת הפיננסית, מערך הייצור, מערך התכנון וחיזוי הביקושים, הלוגיסטיקה ומערך המכירות והשירות. יישום המערכת כבר החל בכל יחידותיה העסקיות של טבע בצפון אמריקה וייושם בהדרגה בעשרות שלוחותיה הארגוניות של טבע ברחבי העולם בשנים הקרובות.

דן זיסקינד, המנהל הפיננסי של טבע, אמר שההחלטה על הבחירה באורקל התקבלה לאחר בחינה מדוקדקת של המערכת וקבלת מחויבות של אורקל לאיכות הפתרון שהיא מציעה ולכיווני ההתפתחות העתידיים שלה. זיסקינד ציין שלארי אליסון, מנכ"ל ומייסד אורקל, היה מעורב במגעים עם הנהלת טבע והביע מחויבות אישית להצלחת הפרויקט.

זיסקינד ציין שבאמצעות המערכת צפויה טבע להשיג חסכון מהותי הן ע"י עלויות ייצור מופחתות, כולל הורדת רמת המלאים והן ע"י הפחתת עלויות שיווק, לוגיסטיקה וניהול כולל של שרשרת הייצור, שתאפשר לטבע לתכנן את הייצור בצורה אופטימלית על בסיס גלובלי.

משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל, אמר: "טבע היא חברת הדגל של התעשייה הישראלית ומותג עולמי של מצוינות עסקית וקידמה טכנולוגית. העובדה שטבע בחרה בטכנולוגיה של אורקל כדי לייעל את תהליכיה העסקיים מחזקת את המוניטין של אורקל כספק פתרונות המבין את הצרכים של לקוחותינו בשווקים בהם הם פועלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully