וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסקת אש" בהאשמות ההדדיות בין מפעלי זיקה וניר בן שלום - פנו להליך בוררות

אלי דניאל

9.9.2002 / 13:17

הבוררות הוסכמה לאחר שכל צד פנה לביה"מש בבקשה לקבלת סעדים זמניים; הצדדים הסכימו על מינוי מנהל מיוחד שיהיה אחראי על תפיסת הנכסים שהועברו לשותפות ציוד לתעשייה וחקלאות



ההאשמות ההדדיות אותן הטיחו חברת מפעלי אלקטרודות זיקה ומנכ"לה הפורש, ניר בן שלום - האחד בשני, הובילו אותם בסופו של דבר לפנות להליך של בוררות, שבו יתבררו חילוקי הדעות ביניהם.



כזכור, לפני שבוע הגיש בן שלום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למינוי כונס נכסים זמני לפעילות בתחום השיווק וההפצה של מוצרים טכניים לתעשייה. בן שלום, חברת ציוד לתעשייה וחברת חקלאות אשקלון מכרו פעילות זאת למפעלי זיקה. בתגובה, פנתה החברה לבית המשפט בבקשה לתת צו מניעה זמני, לפיו יהיו מנועים בן שלום ושותפות ציוד לתעשייה מלמכור ולהעביר נכסים אותם רכשה זיקה.



על רקע זה, הגיעו הצדדים בסוף השבוע שעבר להסכמה ולפיה המחלוקת הקיימת ביניהם תיפתר במסגרת הליך בוררות, והסכמה זו אף קיבלה תוקף של החלטת בית משפט. כמו כן, הוסכם בין הצדדים על מינוי מנהל מיוחד שיהיה אחראי על תפיסת הנכסים והזכויות שנרכשו והועברו לשותפות ציוד ותעשייה, כמו גם על ניהולם, וזאת עד למתן הכרעה בבוררות. בנוסף, בן שלום יהיה מנוע מלעסוק בענייניה של שותפות ציוד לתעשייה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully