וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל: מגדל ביטוח ואזורים לא מנהלות משא ומתן למכירת חלקן בקניון רמת אביב

אמיר טייג

9.9.2002 / 14:02

תגובת אפריקה ישראל - על רקע פרסומים כי פלאטו שרון פתח במשא ומתן עם אזורים ומגדל ביטוח לרכישת חלקן בקניון לפי שווי של 90 מיליון דולר



"מגדל ואזורים מסרו לאפריקה ישראל כי אינן מנהלות משא ומתן למכירת חלקן בקניון רמת אביב", כך מסר דובר קבוצת אפריקה ישראל ל-TheMarker. הודעת הדובר יצאה על רקע הפרסומים כי פלטו שרון מנהל משא ומתן עם מגדל ביטוח וחברת אזורים לקראת רכישת חלקן בקניון רמת אביב תמורת 24 מיליון דולר.



מגדל ביטוח ואזורים מחזיקות, בהתאמה, בכ-15% ו-11.6% ממניות מקרקעי המרכז, המחזיקה בקניון. יתרת המניות מוחזקות בידי אפריקה ישראל. הצעת פלטו שרון מעניקה, לכאורה, שווי של 90 מיליון דולר לקניון.



אפריקה ישראל מחזיקה בשליטה מלאה בקניון. הצעתו של פלאטו שרון אינה עשויה להקנות לו את השליטה, מכאן שמטרתה של עסקה זו היא כנראה רכישת חזקה על דיווידנדים. מקרקעי המרכז חילקו בשנתיים האחרונות כ-75 מיליון שקל, ולפיכך פלאטו שרון מצפה לקבל תשואה שנתית של כ-8.8% על כספו, בהנחה כי זרם הדיווידנדים ימשיך בקצב זה.



קניון רמת אביב הוא אחד הקניונים הרווחיים ביותר בישראל, בו ממוקמות רבות מחנויות המותגים המובילים בעולם. סך שטחו של הקניון מגיע לכ-20 אלף מטר רבוע, והתפוסה בו מלאה, למרות המיתון הכלכלי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully