וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיש: תשואה ריאלית שלילית של 7.8% מתחילת השנה

אילן מוסנאים

9.9.2002 / 14:14

באוגוסט השיגה קופת הגמל הגדולה במדינה, המנהלת 15.2 מיליארד שקל, תשואה ריאלית שלילית של 0.2%; יתר הקופות של בנק הפועלים השיגו באוגוסט תשואה ריאלית שלילית ממוצעת של 0.25%



גדיש, קופת הגמל הגדולה במדינה המנהלת נכסים בהיקף של 15.2 מיליארד שקל, השיגה תשואה ריאלית שלילית של 7.8% מתחילת השנה. את חודש אוגוסט סיימה גדיש עם תשואה נומינלית חיובית של 0.4%, אך המדד הגבוה, בשיעור של 0.7% בחודש זה, הביא לכך שהתשואה הריאלית הינה שלילית בשיעור של 0.2%.



יתר קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בניהול בנק הפועלים הציגו בחודש אוגוסט תשואות נומינליות חיוביות בשיעור ממוצע של 0.4%, ובניכוי המדד רשמו תשואה ריאלית שלילית של 0.25%.



בבנק הפועלים מסבירים כי תשואות קופות הגמל הושפעו בעיקר מירידות קלות בשוק איגרות החוב הממשלתיות ועליות קלות בשוק המניות. בשוק המניות בבורסה בת"א התנהל המסחר באוגוסט במגמה מעורבת ומדד ת"א 100 עלה בשיעור של 0.5%.



בשוק איגרות החוב צמודות המדד נרשמו ירידות בשיעור של 0.1%. הירידות הבולטות נרשמו בטווח הארוך מאוד, בשיעור של 0.8%. איגרות החוב השקליות נסחרו במגמה מעורבת. המק"מים עלו באוגוסט בכ-0.8% והאג"ח מסוג שחר עלו ב-0.3%. הגילונים, לעומת זאת, רשמו ירידות של 0.8%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully