וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק למסחר מחזיק בחלק ממניות לומיר של החברה הבת קיסריה מקרקעין נופש

אילן מוסנאים

9.9.2002 / 14:38

מדו"חות קיסריה עולה כי המניות משועבדות לבנק; קיסריה מחזיקה בכ-21% ממניות החברה האם לומיר ששוויין בבורסה - 2.4 מיליון שקל - נמוך בכ-70% מעלות רכישתן



חלק ממניות לומיר של חברת קיסריה מקרקעין ונופש , משועבדות לטובת בנק למסחר, להבטחת אשראי שקיבלה קיסריה מהבנק. כך עולה מהדו"חות הכספיים לרבעון השני שמסרה החברה.



החברה, העוסקת בייזום ובנייה בתחום הנדל"ן, מציינת בדו"ח הדירקטוריון שלה, כי קיבלה את הסכמת המנהלים המיוחדים שמונו לבנק, לכך שכנגד כיסוי התחייבות קיסריה כלפי הבנק ישחרר הבנק את המניות המשועבדות.



לומיר היא בעלת השליטה בקיסריה, והיא מחזיקה בכ-82.4% ממניותיה. החברה, שבבעלות יחזקאל אליעני, חתמה בחודש מאי על הסכם למכירת השליטה בקיסריה למשפחת נסימי תמורת 20.6 מיליון שקל.



קיסריה מחזיקה בכ-21% ממניות לומיר. המניות רשומות בספרי קיסריה לפי עלות של 7.7 מיליון שקל. שווי המניות בבורסה עומד על כ-2.4 מיליון שקל - נמוך בכ-70% מהשווי בספרים. הנהלת החברה מציינת, כי בהתבסס על הערכת שווי לנכסי לומיר, עולה השווי של חלק החברה בנכסי החברה האם נטו, על עלות המניות.



קיסריה נסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי של 2.5 מיליון דולר. פרויקט הדגל בו מעורבת החברה הוא סביוני רמת אביב - כ-332 יח"ד יוקרתיות ושטחי מסחר על שטחי מלון רמת אביב. כמו כן, נמצא בבעלותה מגדל הקיסר - בניין משרדים בן 8 קומות, בלוד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully