וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטר השלימה גיוס של 18 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון FTV ונצ'רס

צורי דאר

9.9.2002 / 15:45

בסבב השתתפו גם קרנות ההון סיכון מייפילד, RBC Technology Ventures, ולוסנט ונצ'ר פרטנר; בנטר עוסקת בפיתוח פתרונות CRM לאתרי מסחר אלקטרוני



חברת הסטארט אפ הישראלית בנטר הודיעה היום על השלמת גיוס של 18 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון FTV ונצ'רס והשתתפו קרנות ההון סיכון מייפילד, RBC Technology Ventures, ולוסנט ונצ'ר פרטנר.



בנטר עוסקת בפיתוח פתרונות CRM לצורך שיפור השירות האלקטרוני של אתרי מסחר אלקטרוני ללקוחותיהם. אפליקציית המערכת של בנטר מאפשרת את שיפור השירות ללקוח בשורה של אמצעי פנייה של לקוחות פוטנציאליים לאתרים, כשהאפליקציה העיקרית היא דואר אלקטרוני. מוצר ה-Banter Reply שפיתחה החברה מאפשר לארגון המקבל כמויות עצומות של דואר אלקטרוני למיין אותו, לענות תשובה סטנדרטית באופן אוטומטי או חצי אוטומטי.



בנטר הוקמה ב-1998 על ידי יורם נלקן ויונתן רוזן. בתחילת 2000 השלימה בנטר סבב גיוס שני בהיקף של 15 מיליון דולר לפי שווי חברה של 55 מיליון דולר. את הגיוס הובילה מייפילד, והשתתפה בו גם קרן ההון סיכון של לוסנט. בבנטר השקיעו גם קרנות הון סיכון ישראליות, בהן יזראל סיד פרטנרס, STI ונצ'רס וחברת פיבי. החברה מנוהלת מסן פרנסיסקו, ויש לה מרכז פיתוח בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully